Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
edit: Ik zie dat er 2 jaar garantie op zit, misschien kan je daar wat mee?
[ Voor 44% gewijzigd door spone op 05-02-2009 00:26 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Of wilde je nog vragen of die te repareren valt?
In dat geval ben ik bang dat het antwoord is: nee, helaas.
Ik was vooral benieuwd wat de oorzaak ervan kon zijn en hierop volgende te concluderen of dit via een workaround te reparen was.
En natuurlijk wil ik het bij mijn toekomstige "100 euro dopjes" natuurlijk voorkomen dat een soortgelijk iets weer voorvalt, ze hebben het jaren prima gedaan maar ineens zijn ze stuk, dan ben je toch bang dat je er iets verkeerds mee doet.
Garantie is al enige tijd, out of the question, helaas.
[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 05-02-2009 01:18 ]
Bij mij werkte het toen om op het ding wat je in je oor doet heel hard te zuigen, zodat je alle oorsmeer eruit zuigt (maar niet binnekrijgt) want dit blijft dan op het gaasje zitten.
Naderhand heb ik ook het gaasje eruit gehaald wat ook weer tot kwaliteits verbetering leidde, maar maakte ze ook gevoeliger voor stof.
Inmiddels heb ik al 1,5 jaar een setje Shure E3cs
Dit alleen had idd als resultaat dat de tonen iets harder werden, door de oplossing van Derk-Jan met de vochtige tandenborstel heb ik nu ook mijn hoge tonen weer terugluccie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 01:24:
Dit heb ik ook eens gehad,
Bij mij werkte het toen om op het ding wat je in je oor doet heel hard te zuigen, zodat je alle oorsmeer eruit zuigt (maar niet binnekrijgt) want dit blijft dan op het gaasje zitten.
Naderhand heb ik ook het gaasje eruit gehaald wat ook weer tot kwaliteits verbetering leidde, maar maakte ze ook gevoeliger voor stof.
Inmiddels heb ik al 1,5 jaar een setje Shure E3cs
Want dan blaas je de zooi op je speaker en die zijn daar best gevoelig voor.
Was ook een Combinatie van jou methode en die van Derk-Jan, Poetsen met Tandenborstel en daarna overige eruit zuigen.luccie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:48:
Alleen die laatste stap dat blazen wordt de kwaliteit neit beter op,
Want dan blaas je de zooi op je speaker en die zijn daar best gevoelig voor.