Toon posts:

Creative T7700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op marktplaats een 7.1 set gekocht (Creative T7700) klik voor foto, alleen ik hoor 2.1 geluid in plaats van 7.1. Ik heb al geprobeerd om via, configuratiescherm, geluiden en audio apparaten, geavanceerde eigenschappen van geluid, hem op 7.1 home theater-luidsprekers te zetten. Maar dat hielp niet..... Ik weet zeker dat alles goed is aangesloten dus daar kan het niet aan liggen.

Mijn vraag is: Op welke manier kan ik 7.1 geluid krijgen in plaats van 2.1, en hoort hier ook een programma of cd bij?

Bedankt voor het lezen, en ik hoop dat je het weet.

Vr. Gr.

Hendrik Reitsma

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 16:55
Ik denk dat je geluidskaart alleen stereo ondersteunt. Heb je al een 5.1 film geprobeerd?

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Verwijderd

Topicstarter
De geluidskaart ondersteund wel 7.1.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 15:30 ]

Verwijderd

Welke geluidskaart heb je dan

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-02 09:16
Heb je alle kabels 100% gecheckt ? Dat je niet kabels vergeten bent, of per ongeluk verkeerde kleuren hebt gebruikt? ( achter de donkere pc zijn kleuren allemaal hetzelfde is iig mijn ervaring )!

gewoon nee.

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

SanderPS3 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:45:
Heb je alle kabels 100% gecheckt ? Dat je niet kabels vergeten bent, of per ongeluk verkeerde kleuren hebt gebruikt? ( achter de donkere pc zijn kleuren allemaal hetzelfde is iig mijn ervaring )!
En goed aandrukken. Zo ben ik ook eens een halve avond bezig geweest met 2 niet-werkende speakers (toevallig ook T7700). Bleek het kabeltje van m'n koptelefoon tussen één van de pluggen en de PC-kast zat en dus de stekker net niet helemaal in de geluidskaart zat. In inderdaad, achter een donkere PC had ik dat eerst niet in de gaten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal de kabels even goed checken. En welke geluidskaart ik heb, dat vraag ik even aan iemand die er verstand van heeft, dus dat zeg ik later nog wel even (ik ben niet de eigenaar van dit tweakeraccount, die heeft van zulke dingen meer verstand dan ik).

EDIT:

Dit is mijn geluidskaart (zit op mijn moederbord):

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=80721

EDIT2: Ik moet alle kabels in mijn subwoofer doen....

EDIT3: Het werkt eindelijk! Mijn broer (dat is de gene waarvan dit account is), heeft mij even geholpen. Hij had nog een kabeltje ergens voor en toen had hij iets ingesteld en opeens deed hij het. Hulde aan hem _/-\o_ !!!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 20:39 ]

Pagina: 1