Toon posts:

Niveaufilter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als antwoord op mijn reactie op het item "Microsoft laat beheerders Vista SP1 en XP SP3 niet langer blokkeren" kreeg ik te horen dat ik op dit forum moet zijn. Daarom mijn post hier nog eens integraal:

Ik vind de werking van het niveaufilter onbegrijpelijk. Uit bovenstaande posts blijkt dat een groot aantal mensen geen flauw benul heeft hoe de updatefunctie van XP en Vista werkt. Terecht krijgen deze reacties een rood blokje. Dan reageert er iemand met een duidelijke en beknopte uitleg over de updatefunctie: er zijn opties lopend – van kort gezegd – "installeer maar" tot "installeer maar niet" (zo uit de online handleiding, dat wel). Deze reactie maakt tenminste 41 reacties overbodig, maar krijgt niet eens de volle drie blokjes groen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heb je wat voorbeelden welke reacties je bedoeld, want nu is het niet echt duidelijk :)

Je kunt op de balk van de reactie klikken en de direct url kopieren, zodat het voor ons duidelijk is

[ Voor 39% gewijzigd door Kixtart op 02-02-2009 11:27 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eerste de beste domme reactie in een reeks van velen: Door TUX2K, vrijdag 30 januari 2009 16:50.
Zinvolle reactie daarop: Door wildhagen, vrijdag 30 januari 2009 17:16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je de link van de reacties hierheen kunnen kopiëren? Deze kun je verkrijgen door op de datum van de reactie te klikken. Dat is wat makkelijker voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dus je wilt die van wildhagen op een +2 hebben?

Naar mijn mening is deze interessant, maar voor een +2 vind ik dat het wat meer binding moet hebben met de tekst uit het artikel zelf. Wanneer iemand informatie geeft die erg interessant is als aanvulling of opmerking op het artikel dan geef ik deze een +2. Met een korte interessante reactie op een andere user ben ik meer voor de +1.

Zie ook +2 in: reviews: Tweakers.net moderatie faq

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Hooglander1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, misschien heb je gelijk. Ik stoor mij nogal aan zo veel stupide reacties, maar waarschijnlijk voorkomt de reactie van Wildhagen die ook niet en dan is +2 misschien weer te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:06
Een hoop van deze reacties komen ook doordat het nieuwsbericht eerst vol fouten stond en daarin de indruk werd gewekt dat het wel verplicht was. Zie ook Vista SP1 en XP SP3 worden niet verplicht!!!

Dit is dus later aangepast, waardoor sommige reacties nu erg dom/onlogisch lijken.
Pagina: 1