Edit: Ik lees nu pas je 2e reactie dat je wel 2 voedings connectoren gebruikt.
Een rode led achterop een GTX280 betekent dat hij niet opstart i.v.m. veelste weinig power. (dus van je 12V lijnen uit je voeding) Een oranje LED kan ook, dan start ie wel op, maar hij heeft een te lage spanning (dus je voeding niet krachtig genoeg)
Ik had het zelfde probleem mij mijn GTX280 (op een 1000Watt voeding, dus daar kon het niet aan liggen).
Als het goed is moet je 1x een 6 pin en 1x een 8pin PCI-E voedings connectoren aansluiten op de kaart.
Ik was eigenwijs en gebruikte (aan gezien ik geen 8pin connectors had) 2x een 6 pin connector. (dat past ook)
Ik kreeg met deze oplossing exact het zelfde probleem wat jij hebt.
Ik heb dit opgelost door van een andere PCI-E 6pin voedingconnector 2x een ground te gebruiken en deze aan te sluiten op de overgebleven 2 pinnen op de 8pin PCI-E connector op de GTX280 kaart.
Hierzijn ook verloopjes voor te koop (2x6pin naar 1x8pin dacht ik.).
Je voeding zou krachtig genoeg moeten zijn volgens mij. Zoals hierboven al wordt aangegeven is een PCI-E 1.0 en een VIA chipset niet ideaal qua compatibiliteit.
[
Voor 20% gewijzigd door
Grenco op 02-02-2009 10:39
]
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!