Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reparatieprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik zoek een programma waar ik gemaakte reparaties in kan opslaan en uit kan printe,
de contactgegevens van de klant moeten er in komen staan, omschrijving van werkzaamheden, werkzaamheden ed. als het mogelijk is kan het dan aangepast worden naar eigen gebruik?

Weet iemand hier een oplossing/applicatie voor?

MvG Richard

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

-ET-

Phone Home

Heb je zelf al gekeken, gezocht welke applicaties dit kunnen?

Je zou bijvoorbeeld heel simpel in Access een database kunnen bouwen met de betreffende gegevens. Die kan je volledig naar eigen inzicht inrichten.

Verwijderd

Topicstarter
-ET- schreef op maandag 02 februari 2009 @ 08:51:
Heb je zelf al gekeken, gezocht welke applicaties dit kunnen?

Je zou bijvoorbeeld heel simpel in Access een database kunnen bouwen met de betreffende gegevens. Die kan je volledig naar eigen inzicht inrichten.
Jaa ik heb al wat gegoogled, alleen niet veel kunnen vinden, jullie zijn mijn laatste hoop _/-\o_

ja acces al geprobeerd, alleen kan niet goed overweg met microsoft basic, om daar de printers ed in te stellen.

Richard

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie geen enkele reden om niet door te gaan in Applicatie voor werk

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.