Toon posts:

Geen Beeld , AMD phenom 940, asus m3a79, ati 4870x2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej,
ik heb een probleempje, 2 dagen terug mooi mijn nieuwe pc binnen gekregen

AMD phenom II x4 940
asus m3a79-t deluxe
ati radeon EAH4870x2 2GB
4 x 2 GB kingston 6400/800
500 GB HD
850 Watt voeding

Nu heb ik alles in elkaar zitten maar ik krijg geen beeld. op de videokaart beginnen wel 3 rode lampjes te branden. Maar ik heb deze videokaart ine en andere pc geprobeert en daar doet hij het wel dus het ligt niet aan de videokaart. Verder heb ik ook alles met het geheugen geprobeert, maar hij blijft steeds hetzelfde doen. tevens ia alles net nieuw.

iemand ervaring hiermee? iemand een oplossing!? ik hoor het graag

Verwijderd

Topicstarter
Hmm daar kom ik niet ver mee ;)

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 17:44

ötzi

eclecticus

Als je iets beter je best had gedaan met zoeken had je een soortgelijk topic kunnen vinden hier op GoT .
Als de kaart het in een andere kast wel doet zou ik even al je aansluitingen checken , staat zowel in het bovenstaande topic en de troubleshooter .

Verwijderd

Dan kun je de PC wel weg gooien aangezien daar alle mogelijke dingen in staan. ;)

Verwijderd

Topicstarter
haha ja ik heb alles al geprobeert maar hij werkt gewoon niet?
ik heb het ook al met een andere voeding geporbeert maar dat werkt ook al niet :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 14:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:58:
haha ja ik heb alles al geprobeert maar hij werkt gewoon niet?
Ook ander moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
haha dat is juist het probleem ,, ik heb geen ander moederbord ter beschikking om een 940 te testen,, ik heb hier geen AM2+ liggen..

En als ik op het moederbord op reset duuw, dan worden 3 rode lampjes 1 rood lampje.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 15:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
En het probleem zal ook niet bij de voeding liggen. ik heb de PCI stekkers er goed in zitten 8 + 6 pins
en de CPU van 8 zit erin en de grote zit erin .

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 13:32
Voor anderen:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31322354 :)

Kwestie van oude cpu erin -> bios flashen naar minimaal versie 0602. Nieuwe cpu erin en klaar!

Edit hier beneden: Ik had exact hetzelfde probleem. Grote kans dat hij vanavond met zn nieuwe bak aan de Cod5 zit. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door ViperNL op 31-01-2009 16:52 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:10
Je zult toch dingen moeten gaan vervangen. Aannemen 'dat het wel werkt' is de eerste stap tot falen hier ;)

Dus probeer ècht de stappen van de troubleshooter te volgen en zoveel mogelijk te vervangen. Cpu in een ander systeem, andere voeding.

Je bent echt niet de eerste die een DOA onderdeel zal hebben dus sluit alles uit ;)

@Hierboven

Goede kans dat een bios flash hier ook de uitkomst is idd...

[ Voor 10% gewijzigd door Wackoz op 31-01-2009 16:49 ]

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
OKE ViperNL84 bedankt hij doet t ;) hij kan op slot of weg !
Pagina: 1