Ik heb onlangs een nieuw systeem gekocht en nu heb ik een probleem bij het spelen van (zware) games. Bioschock, Crysis en Bf2 geven op willekeurige punten een crash. De game hapert even en er knalt een blauw scherm voor mijn ogen. Niet echt fijn dus
Het gekke is dat PES2009 wél goed draait en ik met Far Cry 2 ook nog geen problemen heb gehad.
Toen ik deze pc net had deed alles het wel gewoon goed. Buiten wat software veranderingen heb ik qua hardware niks veranderd. Iemand zei dat het misschien kon liggen dan de pc te warm zou worden, hier merk ik echter niks van als ik snel dat de bluescreen achter de pc kruip, ik voel dan gewoon koele lucht uit de kast komen (Coolermaster).
Ik heb het probleem dus allen bij gamen en het gebeurt op willekeurige momenten en niet bij alle games, ik vermoed alleen bij de wat zwaardere.
Mijn systeem is:
Intel Core 2 Duo E8400
4 gig geheugen, buffelo meen ik
ATI 4870 512mb
ASUS P5Q-E
Coolermaster kast
Bij het opstarten krijg ik steeds deze foutmelding

Weet iemand wellicht hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen?
Toen ik deze pc net had deed alles het wel gewoon goed. Buiten wat software veranderingen heb ik qua hardware niks veranderd. Iemand zei dat het misschien kon liggen dan de pc te warm zou worden, hier merk ik echter niks van als ik snel dat de bluescreen achter de pc kruip, ik voel dan gewoon koele lucht uit de kast komen (Coolermaster).
Ik heb het probleem dus allen bij gamen en het gebeurt op willekeurige momenten en niet bij alle games, ik vermoed alleen bij de wat zwaardere.
Mijn systeem is:
Intel Core 2 Duo E8400
4 gig geheugen, buffelo meen ik
ATI 4870 512mb
ASUS P5Q-E
Coolermaster kast
Bij het opstarten krijg ik steeds deze foutmelding

Weet iemand wellicht hoe ik dit vervelende probleem kan oplossen?
[ Voor 18% gewijzigd door Deruxian op 31-01-2009 18:14 . Reden: plaatje erbij ]