*Poging 2*
Hallo,
Allereerst ik ben een totale noob op gebied van PC's ik weet hoe zo'n ding aan krijgt en weer uit en dan houd het ook wel op. Je kunt dan wel gelijk mijn topic dicht gooien omdat ik niet genoeg specs geef maar wat tips over waar ik dit alles kan vinden krijg je er dan ook niet bij. Maargoed ik heb even op een site ingelogd en hier onder staat wat erin mijn pc zit. Nog even wat ik van plan ben, ik wil een Canon HF100 videocamera kopen (HD camera met AVCHD materiaal) deze filmpjes wil ik vervolgens bewerken in een montageprogramma. Het is mijn verteld dat je dan een Quad Core nodig bent omdat het monteren van HD beeld nogal wat rekenkracht kost maar moet ik ook nog andere dingen upgraden?
Info over mijn pc:
Packard Bell IMEDIA J9250 AIO
Berkeley-moederbord Type: µATX-moederbord
Form Factor
* µATX Form Factor.
* 24,4 x 24,4 cm.
CPU-ondersteuning
* LGA775-bus.
* Enkele processor-ondersteuning.
* Ondersteunt Pentium 4 Processor Front Side Bus (FSB) 800/533/1066MHZ.
* Ondersteunt Intel Hyper-Threading Technology.
* Ondersteunt Intel Pentium D Dual-Core, Pentium 4 en Core 2 Duo processoren.
Chipset
* ATI Radeon XPress 1250 met SB600 Southbridge.
Systeemgeheugen
* Twee 240-pins DDR2 SDRAM DIMM-sleuven.
* Dual Channel DDR2 400/533/667/800.
* Ondersteuning voor maximaal 4 GB systeemgeheugen.
Audio
* Realtek ALC888.
* 7.1 surround.
Netwerk
* Realtek RTL8100-LF.
* 10/100 Mbit.
Uitbreidingssleuven
* 1x PCI Express 16X.
* 1x PCI Express 1X.
* 2x PCI.
Stationondersteuning
* 4 SATA-connectors.
Geheugen (RAM) 1791 MB
Processor Intel Core 2 CPU 4400 @ 2.00 GHz 2.00 GHz
Hopelijk heb ik jullie dit keer genoeg informatie gegeven over mijn pc. Hopelijk kunnen jullie ook zien of mijn pc het ook trekt om AVCHD materiaal te bewerken. Mochten jullie nog meer informatie nodig zijn zeg dat dan alsjeblieft in plaats van gelijk weer een topic te sluiten.
Alvast dank.
Hallo,
Allereerst ik ben een totale noob op gebied van PC's ik weet hoe zo'n ding aan krijgt en weer uit en dan houd het ook wel op. Je kunt dan wel gelijk mijn topic dicht gooien omdat ik niet genoeg specs geef maar wat tips over waar ik dit alles kan vinden krijg je er dan ook niet bij. Maargoed ik heb even op een site ingelogd en hier onder staat wat erin mijn pc zit. Nog even wat ik van plan ben, ik wil een Canon HF100 videocamera kopen (HD camera met AVCHD materiaal) deze filmpjes wil ik vervolgens bewerken in een montageprogramma. Het is mijn verteld dat je dan een Quad Core nodig bent omdat het monteren van HD beeld nogal wat rekenkracht kost maar moet ik ook nog andere dingen upgraden?
Info over mijn pc:
Packard Bell IMEDIA J9250 AIO
Berkeley-moederbord Type: µATX-moederbord
Form Factor
* µATX Form Factor.
* 24,4 x 24,4 cm.
CPU-ondersteuning
* LGA775-bus.
* Enkele processor-ondersteuning.
* Ondersteunt Pentium 4 Processor Front Side Bus (FSB) 800/533/1066MHZ.
* Ondersteunt Intel Hyper-Threading Technology.
* Ondersteunt Intel Pentium D Dual-Core, Pentium 4 en Core 2 Duo processoren.
Chipset
* ATI Radeon XPress 1250 met SB600 Southbridge.
Systeemgeheugen
* Twee 240-pins DDR2 SDRAM DIMM-sleuven.
* Dual Channel DDR2 400/533/667/800.
* Ondersteuning voor maximaal 4 GB systeemgeheugen.
Audio
* Realtek ALC888.
* 7.1 surround.
Netwerk
* Realtek RTL8100-LF.
* 10/100 Mbit.
Uitbreidingssleuven
* 1x PCI Express 16X.
* 1x PCI Express 1X.
* 2x PCI.
Stationondersteuning
* 4 SATA-connectors.
Geheugen (RAM) 1791 MB
Processor Intel Core 2 CPU 4400 @ 2.00 GHz 2.00 GHz
Hopelijk heb ik jullie dit keer genoeg informatie gegeven over mijn pc. Hopelijk kunnen jullie ook zien of mijn pc het ook trekt om AVCHD materiaal te bewerken. Mochten jullie nog meer informatie nodig zijn zeg dat dan alsjeblieft in plaats van gelijk weer een topic te sluiten.
Alvast dank.