Toon posts:

nieuw moederbord of geheugen?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een systeem met een Asus P5QC moederbord en Corsair ddr2 1066 4gb (2x2gb).
Alleen deze combinatie levert problemen op dus ik moet een van de twee producten inruilen voor iets anders wat geen problemen veroorzaakt. Alleen weet ik niet zo goed of er voor het geld nu niet beter geheugen of een beter moederbord beschikbaar is. Iemand tips voor een goede vervanging?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:32

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is lood om oud ijzer. Het makkelijkste is om je geheugen te vervangen, maar een ander mobo met vergelijkbare specs is ook te doen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ - Welke Processor, Moederbord of Geheugen moet ik kopen?

Als je het geheugen wilt houden, kijk naar vergelijkbare moederborden waar exact deze DIMMs (niet alleen de marketingnaam, ook het modelnr) in de QVL staan. Wil je het moederbord houden, gewoon kijken wat wel in de QVL staat en dat nemen.

Welke een betere keuze is hangt allicht af van wat de opties zijn bij de winkel waar je ze gaat inruilen. Maar een Tweaker kan dat zelf uitzoeken - en zeker aangezien je niet de moeite doet volledige info te melden, of aan te geven wat je zelf al gedaan hebt kunnen wij je zo niet eens helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.