Toon posts:

125watt en 140watt cpu support

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Verwijderd

Topicstarter
klein en simpel vraagje

een moederbord dat een AMD x4 9950 140watt cpu support
support die dan ook de 125watt versie van die cpu ?

of

een moederbord dat een AMD x4 9950 125 watt cpu support
support die dan ook de 140 watt versie van die cpu ?

alvast
bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hint; de handleiding van het moederbord geeft uitsluitsel over wat de fabrikant aan wattage wil ondersteunen op dat bord. En het handige is; van bijna elk bord kan je een manual.pdf downloaden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:06:
Hint; de handleiding van het moederbord geeft uitsluitsel over wat de fabrikant aan wattage wil ondersteunen op dat bord. En het handige is; van bijna elk bord kan je een manual.pdf downloaden.
ja, dat is juist mijn vraag
voor mijn moederbord staat bij de cpu support list de 125watt
maar ondersteund hij dan ook 140watt

of ondersteund het enkel hetgeen in de lijst staat ?

Verwijderd

Ga gewoon naar de website van de fabrikant en zoek de 'cpu support list' op van jouw moederbord.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-06 13:13

Krentenbol

Prutz0r

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:12:
Ga gewoon naar de website van de fabrikant en zoek de 'cpu support list' op van jouw moederbord.
En doe anders even een mailtje naar de helpdesk.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek de cpu supportlist erbij en kijk welke procs er ondersteund worden. Iedere zichzelfrespecterende fabrikant vermeldt welke cpu's erop werken, en of 140W ook ondersteund wordt.

Omdat dit iets is dat makkelijk zelf uit te zoeken is door even te kijken naar specspagina's gaat dit topic op slot.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

of ondersteund het enkel hetgeen in de lijst staat ?
Het staat toch echt duidelijk genoeg bij de CPU support list - de CPUs die je daar als werkend getest ziet werken zeker. CPUs die als niet werkend getest zijn werken zeker niet. En de fabrikant doet geen uitspraken over andere CPUs die niet getest zijn.

Verder zou ik je ook even hierop willen wijzen. We verwachten namelijk dat je zelf doet wat je kunt voordat je op GoT een topic opent, en als je er niet uitkomt, je duidelijk aangeeft wat het betreft (welk mobo bijvoorbeeld...), waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond (links!) en wat dan nog exact onduidelijk is.

Aangezien je niets meldt over je systeem en niet de moeite genomen hebt om aan te geven wat je zelf al bekeken hebt gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.