mede tweakers,
ik heb een probleem waar k niet meer uit kom.
Een half jaar geleden heb ik mijn videokaart vervangen voor een sapphire readon hd4870 512MB en 4 GB geheugen geplaatst 2x2GB. Ook heb ik toen win vista business geïnstalleerd. Sindsdien crasht google earth.
Het scherm wordt zwart of een schaakbord patroon en daarna alsnog zwart en de fan van mn videokaart springt naar 100%. De enige oplossing is dan een reset.
rare is dat dit alleen met google earth gebeurd, spellen en andere programma's draaien 100% stabiel
al gedaan, vista opnieuw geïnstalleerd
verschillende burnin programma's geprobeerd zowel voor videokaart als geheugen; geen fouten.
geheugenspanning is bios geprobeerd
nieuwste drivers van AMD geïnstalleerd
gegoogled.... zonder resultaat
specs.
sapphire raedon hd 4870 512MB
8GB kingston value ram
Q6600 @2,7Ghz
Asus P5B
Antec true power trio 650W
wat zie ik over t hoofd?
ik heb een probleem waar k niet meer uit kom.
Een half jaar geleden heb ik mijn videokaart vervangen voor een sapphire readon hd4870 512MB en 4 GB geheugen geplaatst 2x2GB. Ook heb ik toen win vista business geïnstalleerd. Sindsdien crasht google earth.
Het scherm wordt zwart of een schaakbord patroon en daarna alsnog zwart en de fan van mn videokaart springt naar 100%. De enige oplossing is dan een reset.
rare is dat dit alleen met google earth gebeurd, spellen en andere programma's draaien 100% stabiel
al gedaan, vista opnieuw geïnstalleerd
verschillende burnin programma's geprobeerd zowel voor videokaart als geheugen; geen fouten.
geheugenspanning is bios geprobeerd
nieuwste drivers van AMD geïnstalleerd
gegoogled.... zonder resultaat
specs.
sapphire raedon hd 4870 512MB
8GB kingston value ram
Q6600 @2,7Ghz
Asus P5B
Antec true power trio 650W
wat zie ik over t hoofd?