PC verwerkt in de monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

• JoostSlager
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:51
Hallo allemaal,

ik heb verschillende zoektermen geprobeerd maar kon niet vinden wat ik zocht. Moet eerlijk zijn dat ik ook niet precies weet hoe ik het moet noemen. Ik ben voor mijn vader op zoek naar een systeem die net als de Mac verwerkt is in de monitor alleen dan met Windows als besturingssysteem.

Ik was in de veronderstelling dat deze systemen er ook waren maar heb geen idee hoe ik zo'n systeem moet noemen als zoekterm. Hebben jullie voor mij misschien links?

Groeten,

Joost

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Een Asus EEE PC of hoe die desktop versie heet kun je op de achterkant van een monitor monteren. Indien je monitor vesa holes heeft.

Echt krachtig is deze niet, maar ja... het is het enige wat ik zo kan bedenken.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-01 21:49
Vroeger had je wel vaker dat soort pc's ja, een vriend van mij had er een. Ik weet alleen niet meer hoe dat merk heet... Het is in ieder geval niet iets bekends.

Waarom wil je vader geen kast? Misschien kan hij dan beter naar een laptop kijken (eventueel met laptopstandaard en los toetsenbord + muis).

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Deze zijn er weldegelijk, er kwam zonet nog een heel topic over voorbij. All in one pc's heten ze volgens mij.

edit: [Ervaringen] All-in-one Desktops tadaah ;)

[ Voor 31% gewijzigd door jdm8 op 29-01-2009 21:09 ]

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:15
die dus;) op is niet af, dus lees het door. Er zijn er nogal wat, wel weinig die al daarwerkelijk verkrijgbaar zijn ;)

• MJ-Princeps
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:09
Deze schiet mij zo te binnen, zal vast ook wel in het topic staan waarnaar jdm8 verwijst.

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

AvanCade schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:05:
Een Asus EEE PC of hoe die desktop versie heet kun je op de achterkant van een monitor monteren. Indien je monitor vesa holes heeft.

Echt krachtig is deze niet, maar ja... het is het enige wat ik zo kan bedenken.
Dell heeft ook zo'n oplossing voor Optiplex sff systemen. Afbeeldingslocatie: http://uspcs.us/Dell-A93220__Optiplex_GX620__-side_view-.jpg

Ik zou persoonlijk nooit een PC en scherm in één kopen om de voor de hand liggende reden dat als één van de twee stuk gaat of om een andere reden aan vervanging toe is je aan het hele apparaat niets meer hebt.

• JoostSlager
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:51
Mr.Qips schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:07:
Vroeger had je wel vaker dat soort pc's ja, een vriend van mij had er een. Ik weet alleen niet meer hoe dat merk heet... Het is in ieder geval niet iets bekends.

Waarom wil je vader geen kast? Misschien kan hij dan beter naar een laptop kijken (eventueel met laptopstandaard en los toetsenbord + muis).
Die heeft nog steeds het idee dat een kast een enrom groot ding moet zijn. Een laptop heeft ie nu maar hijwil wat nieuws en begon hierover. Maar ik ga de topics eens doorlezen bedankt voor jullie reply's!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Op GoT verwachten we dat je zelf wat meer doet. We zijn geen helpdesk of verkoopmedewerkers om iemand aan een geschikte PC te helpen, maar er om echte problemen op te lossen. Ik denk dat je met de tips hierboven wel wat kan vinden.

Er zijn ook smalle kleine computers. Dan heb je wel een los kastje, maar die is een stuk kleiner dan de normale kasten. Oa Acer en HP hebben ze wel en worden verkocht onder de afkorting "SSF".

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.