Ghèhè straks sta ik nog bekend als Prius basher
Ja het is mijn persoonlijke mening, en nee ik heb niets tegen de Prius. Maar net zo goed als hier een aantal mensen de Prius (met al dan niet objectieve argumenten) ophemelen omdat ze het een fijne auto vinden zo heb ik het recht om daar wat tegengas/ tegenelectriciteit tegen te geven toch?
Ik vind het concept van de Prius in de basis heel goed. ik heb alleen gewoon problemen met de styling, van binnen en buiten. En de rijeigenschappen. Maar dat is allemaal subjectief dat geef ik toe!
Ik heb ook al terecht mijn woorden in moeten trekken dat hij niet snel genoeg zou zijn, op papier (gevoelskwestie/ ervaring doet me nog steeds anders vermoeden).
Het is niet zo dat ik als levensdoel heb de Prius af te zeiken of zo. Maar ik vind dat er TOV de eerste generatie Prius niet zo veel vooruituitgang geboekt is. Dat vind ik dan wel weer jammer, maar dat is ook de schuld van de concurrentie die gewoon (te) laat reageerde op de Prius.
Anyway ik zal mijn Prius commentaar wat nuanceren, matigen en beter onderbouwen waar nodig.
[
Voor 3% gewijzigd door
911GT2 op 23-02-2009 12:41
]