• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik heb een Wacom Volito geleend om te kijken of het me bevalt, ik had de nieuwste Drivers van de Site gedownload en opgeslagen voor in mijn Driver Archief.

Alles fijn aan de praat en ik had ook de Hold for Right Click gewoon werkend (niks voor hoeven doen, ook nergens terug kunnen vinden in de Opties van het Wacom Tablet). Het betrof hier een soort van laadrondje wat gevuld werd met rode bolletjes, en daarna kwam er een muisje te staan met een knipperend rood rechtermuisknopje, loslaten had tot gevolg dat er Rechts geklikt werd.

Ik ging echter aan de slag met 3th party software om mijn Dual Screen monitor beter te laten ondersteunen, dit is uiteindelijk niet gelukt maar het Hold for Right Click instellingkje werkte nog, daarop heb ik de drivers gedeinstalleerd om te proberen of een oudere driver het 3th party tooltje wel ondersteunde maar ook dit bleek niet het geval.

Vervolgens heb ik een System Rollback gedaan (dmv. Systeem Herstel) en de Driver die ik als eerst gedownload had opnieuw geinstalleerd, maar nu krijg ik met geen mogelijkheid de Hold for Click Functionaliteit terug.

Iemand enige idee (en geen workaround dmv het Mappen van Rechtsklik aan het Pen Knopje aub (A))

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 12:42
Wat soms een probleem is met Wacom is als je je 2e scherm links van je primaire scherm hebt staan. Ook Adobe programma's hebben soms moeite in deze situatie (onthouden war welke palletjes staan). Als het kan zet het 2e scherm rechts, of maak van het linker scherm het primaire scherm (kan weer lastig zijn als je er ook spelletjes op wil spelen...). Ik vermoed dat het iets te maken heeft met negatieve coordinaten ten opzichte van het primaire scherm.
Maar uit je omschrijving kan ik niet halen of dat hier het probleem is...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Toevallig werk ik met Dual Screen echter heb ik het idee dat ik dit niet naar voren heb gehaald in mijn probleem beschrijving. Ik zei alleen dat dit het moment was dat het fout ging.

Het heeft puur en alleen te maken met de "Rechter Muis Klik"...bij de eerste installatie (in XP) werd deze geactiveerd wanneer ik mijn Pen enige tijd tegen het tablet drukte. Echter is dit gesneuveld wanneer ik gebruik wilde maken van andere drivers. Herstel naar de situatie waarmee ik begonnen was mocht helaas niet baten en ik heb dus geen Right Click on Hold meer.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat gebeurt er als je in Windows apparaatbeheer het hele apparaat weghaalt? Dat doet zeker niet veel meer dan dat je zo'n rollback doet?

Wat doet hij trouwens als je de Wacom op een andere USB-poort aansluit? Ziet hij hem dan als nieuw apparaat? (in case of hub: doe hem even achterin je pc, op hub maakt geen verschil).

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Hij herkent ehm wel opnieuw dat hij zegt wat voor apparaat het is en dergelijke maar verder geen verbeteringen.

Heb zowel de verscheidene HID apparaten welke betrekking hadden op de Wacom "verwijderd" maar het mocht niet baten.

Het is toch wel een erg fijne functie en ik vind het echt een gemis nu ik hem niet meer heb.

Edit: Huh, ineens is de functie terug, ik heb geen enkel programma geinstalleerd en toen ik de machine opstarte was het niet actief, en nu ineens kom ik er bij toeval achter dat de functionaliteit weer actief is. Echt vaag, nu maar hopen for the best dat het niet eenmalig is en ook bij opnieuw opstarten / aansluiten actief blijft.

Edit2: En hij is weer weg :(

[ Voor 36% gewijzigd door JunkieXP op 03-02-2009 16:59 ]