Domme harde schijf fout

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:06
Ik heb vandaag een usb harde schijf gekocht een Western Digital external harde schijf van 1000 gig gekocht.
Maar hij was Fat 32 en wou hem naar NTFS

Dus ik met Compuapps Swissknife het aanpassen, maar heb wat fout gedaan. Want de harde schijf word niet meer herkend in windows. Ik zie hem niet meer.

Hoe krijg ik dit ongedaan ?

Help

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

ook niet in schijf beheer ?

als hij daar wel staat kan je hem formateren en een drive letter toekennen

[ Voor 6% gewijzigd door Ray op 29-01-2009 17:44 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.compuapps.com/support/support.htm ?

Erg vervelend maar zie je de drive nog wel in Drive Management? Want dan kan je overwegen het volume weg te knikkeren en opnieuw aan te maken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mars18
Sorry jongens. Waar staat dat schijf beheer?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Sorry, maar mag toch aannemen dat je minstens Windows XP hebt draaien (of een Server-versie) want anders heb je geen diskmanagement.

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 29-01-2009 17:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Start - Configuratiescherm - Systeembeheer - Computerbeheer - Opslag en dan Schijfbeheer? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 17:55 ]

Verwijderd

Windows 98 ondersteunt officieel geen NTFS. Dat zou het probleem kunnen zijn.

• Mars18
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/6hkett.jpg
hier staat die wel bij

en windows vista ja

hoe geef ik er nu een partitie bij

[ Voor 31% gewijzigd door Mars18 op 29-01-2009 18:04 ]

Verwijderd

Start - Configuratiescherm - Systeembeheer - Computerbeheer - Opslag en dan Schijfbeheer en dan de juiste schijf en dan staat er vanzelf wel bij of er al dan geen partitie is en waar je die kan maken.

• Mars18
Ah, kon gelijk NTFS er aan geven, gaat denk alleen lang duren het formateren van 1000 gig ?

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-02 21:21

CoolGamer

What is it? Dragons?

Mars18 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:22:
Ah, kon gelijk NTFS er aan geven, gaat denk alleen lang duren het formateren van 1000 gig ?
Duurt wel even, ja. Zat er geen optie in om te snel-formatteren. Dat scheelt al een hoop in de tijd.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Mars18
Nee geloof het niet, maar laat hem maar ff lekker lopen nu

Iedereen erg bedankt

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
1TB formatteren duurt wel ff ja, ik denk minimaal 3 uur. Een quick-format is minder dan 10 sec.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We verwachten dat je zelf wat moeite steekt in het oplossen van het probleem. Zaken als niet herkende schijven staan uitgelegd in de OM FAQ, begin daar eerst eens met kijken. En zelf proberen om bijvoorbeeld op te zoeken waar je schijfbeheer kunt vinden is denk ik niet teveel gevraagd.

Omdat deze dingen ontbreken gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.