Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
als hij daar wel staat kan je hem formateren en een drive letter toekennen
[ Voor 6% gewijzigd door Ray op 29-01-2009 17:44 ]
Erg vervelend maar zie je de drive nog wel in Drive Management? Want dan kan je overwegen het volume weg te knikkeren en opnieuw aan te maken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sorry, maar mag toch aannemen dat je minstens Windows XP hebt draaien (of een Server-versie) want anders heb je geen diskmanagement.
[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 29-01-2009 17:51 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 17:55 ]

hier staat die wel bij
en windows vista ja
hoe geef ik er nu een partitie bij
[ Voor 31% gewijzigd door Mars18 op 29-01-2009 18:04 ]
Verwijderd
Duurt wel even, ja. Zat er geen optie in om te snel-formatteren. Dat scheelt al een hoop in de tijd.Mars18 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:22:
Ah, kon gelijk NTFS er aan geven, gaat denk alleen lang duren het formateren van 1000 gig ?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Iedereen erg bedankt
Omdat deze dingen ontbreken gaat dit topic op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()