Toon posts:

Videokaart 40 tot 70 Euro (AGP)

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag

Ik wil een nieuwe videokaart kopen.
Aangezien ik geen hoge eisen aan een video-kaart (AGP) heb zoek ik een kaart tussen de 40 en 70 euro.

Mijn vraag is welke kaart raden jullie aan, voorheen had ik een Radeon 9800 Pro, maar die is kapot gegaan.

Tussen de 40 en 70 euro is een grote diveriteit aan video-kaarten, daardoor zie ik door de boom het bos niet meer, vandaar mijn vraag aangezien sommige van jullie wellicht ervaring hebben met deze kaarten.

Ik heb op pricewatch gekeken, maar ik wil weten welke kaart in bovenstaande prijs-klasse de beste is.

Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 10:36 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:15
Wat wil je gaan doen? Gamen, alleen 2d weergave, hd video spelen? Ik zou zeggen bepaal je eisen en bekijk de pricewatch/benchmarks. Zie ook **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? ;)

Je zou eens kunnen kijken naar de HD3*** series, zoals 3450 of 3650.

offtopic:
Welkom op GoT :)

[ Voor 23% gewijzigd door asfaloth_arwen op 28-01-2009 10:44 ]

Specs

Verwijderd

Met hierboven :)

Ati Radeon HD3450 AGP kost rond de €40,-
Ati Radeon HD3650 AGP kost rond de €70,-

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:52:
Met hierboven :)

Ati Radeon HD3450 AGP kost rond de €40,-
Ati Radeon HD3650 AGP kost rond de €70,-
je mag hier dan ook wel de prijs van een nieuwe voeding bijrekenen neem ik aan ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Het stroomverbruik van die kaarten is toch niet torenhoog?

De HD3450 heeft geen extra stoom nodig dacht ik, die haalt alles uit het AGP-slot.
De HD3650 heeft één 6-Pins PCIe stekker nodig, maar dat kan ook geregeld worden via een verloopstekker.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Je wilt weten wat "de beste" is. Die bestaat niet! Alleen de beste met specifieke eisen in een bepaald app. En je geeft naast je prijs, AGP en "de beste" niets aan over hoe jij "beste" invult en welke games/apps dat ding moet draaien :o

Geen wonder dat je bomen/bosproblemen hebt. Begin eens even heel duidelijk voor jezelf te bepalen wat jij belangrijk vindt aan een videokaart en wat de zwaarste apps (games) zijn die je speelt, en op welke resolutie. Als je dat weet kun je gericht op zoek naar benchmarks van dat spel in die resolutie. Dan weet je de relatieve performance van de mogelijkheden die er zijn. Hang daar je budget langs en het wordt opeens erg overzichtelijk.

Zie ook:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Als je er zelf echt niet uitkomt mag je zeker een topic openen, maar dan moet je het voorwerk (bepalen wat jij belangrijk vindt en dan op basis daarvan zelf op zoek gaan) al gedaan hebben - en dan ook in de topicstart alle relevante info melden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.