Toon posts:

Low budget game pc.. goede prijs/kwaliteit??

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Verwijderd

Topicstarter
Cooler Master 690 Tower Case,No PSU,Black 62,19
ASUS P5QL 90-MIB570-G0EAY00Z 75,01
OCZ 600W StealthXStream Silent 120mm fan 67,68
Intel Core 2 Duo E7400 s775 4x266Mhz 3MB BOX BX80571E7400 115,81
OCZ 4096MB DDR2 1000MHz Platinum OCZ2P10004GK 59,27
Asus ATI EAH 4670 1GB DDR3 PCI-e Retail 90-C1CLPA-L0UAN00Z 90,49

Totaal prijs is 470,45 euro.

Dit is exclusief verzenden en in elkaar zetten.

Is dit een beetje een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Suggesties zeer zeer zeer welkom.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
[BBG Aanschaf] Basissysteem januari 2009 al gezien?
Waarom neem je 1000MHz geheugen?

Gewoon specificaties gooien en vragen of het in orde is, is ook niet de bedoeling van GoT.

[ Voor 33% gewijzigd door Malantur op 27-01-2009 21:19 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:12
Ik mis een aantal dingen, zoals hardeschijf/schijven, OS etc. Voor serieuze gaming is de HD4670 enigsinds aan de lichte kant, maar de prijs/kwaliteit is wel erg goed.

Kijk even na of het geheugen vermeld staat op de QVL van je moederbord, aangezien Asus vaak vrij kieskeurig is qua geheugen.

Verder kun je kijken in:
Wat is er, in 2009, anders in CSL? & [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht

Heb je ook nog concrete vragen of wil je puur een systeemcheck?

Specs

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Met de mensen boven mij: zie de Best Buy Guides :o ! Dat zijn goede richtlijnen :).

Het CSL beleid laat ons zien dat dit soort standaard 'welke moet ik nemen?'-topics eigenlijk op GoT thuis horen. Zoals in het beleid aangegeven kun je, nogmaals, het beste de Best Buy Guides ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.