Toon posts:

welke onderdelen voor computer??

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:

Ik wil een goeie game computer samenstellen:

- moederbord: MSI KA790GX moederbord AM2+ (100 euro)
- grafische kaart: XFX GF9800GT XXX (120 euro)
- processor: AMD Phenom X3 8650 (3X2,3) (120 euro)
- geheugen: Transcend 2GB DDRII-RAM (25 euro)
- voeding ??
- event. geluidskaart
TOTAAL 365 euro

Is dit een goede keuze?

Ik heb al een ATX kast en 2 IDE/ATA harde schijven, dvd speler en cd speler+writer, spiekers (2 paar) en headset, muis en toestenbord en monitor.
Mijn budget is 350 tot 400 euro.

Verwijderd

Wat is je maximale budget?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Welkom op GoT :)

Het CSL beleid laat ons zien dat dit soort standaard 'welke moet ik nemen?'-topics eigenlijk op GoT thuis horen. Zoals in het beleid aangegeven kun je het beste de Best Buy Guides ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.