Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de samsung u900...Wel een mooi ding :) ben er best fier op! Maar ik heb een probleem...ik trek heel graag foto's en het eerste wat ik wilde uitproberen was natuurlijk hoe je foto's kan trekken...Telkens als ik een foto wilde nemen, kwam er een venstertje te voorschijn met 'opnieuw'...filmen enz gaat wel alleen foto's trekken niet :'( ik krijg elke keer deze melding als ik een foto heb gemaakt...
Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen??? Graag snel een antwoord want ik zou graag binnenkort foto's willen trekken in Londen!

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 03-02-2009 01:34 . Reden: Aanhef en/of danken is niet nodig ]

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Wat is foto's trekken?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

foto's trekken is belgisch as ik me niet vergis. en is wat wij hollanders een plaatje schieten noemen.

staat er niets vermeld in de handleiding of faq met veelvoorkomende fouten? zou zo 1,2,3 niet weten wat het kan zijn aangezien je wel filmpjes kan maken

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:56
Ik vermoed 'Belgisch' voor foto's nemen. :?

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

offtopic:
Volgens mij is het nog altijd 'Vlaams'.

[ Voor 63% gewijzigd door een moderator op 26-01-2009 20:14 ]

See you in another life, brother.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

hij wil graag weten hoe hij met de samsung u900 een foto kan maken.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer open.
Modbreak:Voor de grappenmakers: zie Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee!

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 26-01-2009 20:14 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:02
Gewoon met de knop op de rechterzijkant of in het menutje de camera kiezen.. Mocht hij op filmen staan dan kan je (als je je u900 rechtop houd) met de rechter functietoets een menutje openen waar je kan kiezen tussen Camera en Camcorder etc.. Zo zou je toch echt een foto moeten kunnen maken :)

één is geen, twee is één

Pagina: 1