Eindelijk na 3 weken internet gekregen. Modem geinstalleerd. Is een ZyXel modem van Telfort.
Op mijn notebook doet mijn internet het super goed. 800 kb/s wordt aangegeven via Speedtest.
Op de notebook staat Windows XP en internet gaat via Sitecom USB Wifi
Op mijn pc is mijn internet maar 30 kb/s. Ook deze maakt gebruik van dezelfde Sitecom USB Wifi stick.
Op mijn pc staat Windows Vista 64. De USB wifi stick staat goed geinstalleerd bij apparaat beheer.
Pc en notebook staan allebei boven op hetzelfde bureau, dus geen afstandsverschil.
Wat ik geprobeerd heb:
- De USB Sticks om te wisselen. Geen effect.
- Firewalls uitzetten. Geen effect
- Virusscanner uit. Geen effect
- Andere USB poort gebruiken. Geen effect
- Andere encrypte gebruiken. Geen effect
Iemand enig idee, want ik kon nergens zoiets vinden als ik nu heb met zoeken op GoT. Vond het ook lastig zoeken, omdat ik vooral met keywords uitkwam op mensen die totaal trage verbinding hadden. Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen.
Alvast bedankt voor de hulp
Op mijn notebook doet mijn internet het super goed. 800 kb/s wordt aangegeven via Speedtest.
Op de notebook staat Windows XP en internet gaat via Sitecom USB Wifi
Op mijn pc is mijn internet maar 30 kb/s. Ook deze maakt gebruik van dezelfde Sitecom USB Wifi stick.
Op mijn pc staat Windows Vista 64. De USB wifi stick staat goed geinstalleerd bij apparaat beheer.
Pc en notebook staan allebei boven op hetzelfde bureau, dus geen afstandsverschil.
Wat ik geprobeerd heb:
- De USB Sticks om te wisselen. Geen effect.
- Firewalls uitzetten. Geen effect
- Virusscanner uit. Geen effect
- Andere USB poort gebruiken. Geen effect
- Andere encrypte gebruiken. Geen effect
Iemand enig idee, want ik kon nergens zoiets vinden als ik nu heb met zoeken op GoT. Vond het ook lastig zoeken, omdat ik vooral met keywords uitkwam op mensen die totaal trage verbinding hadden. Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen.
Alvast bedankt voor de hulp