Had iik vroeger nooit last mee. Sinds een paar dagen achter elkaar fysieke geheugen dumpen van W2k en kan ik gaan rebooten
Dat is zwaar irritant! Het gebeurd vooral als ik alt+tab gebruik, maar het ergste vind ik dat ik nu dus zo'n 3 keer per dag kan rebooten. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of iig verminderen?
Te ver overgeklokt misschien? Brakke drivers? Hardware die niet op de HCL voorkomt?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Toevallig laatste tijd drivers geupdated?
Lijkt me een driver of een hardware-probleem.
Lijkt me een driver of een hardware-probleem.
Virussen? Scan ze hier!
Te ver overgecloked lijkt me niet. is gewoon een PII 450 die op 504 draaid en heb overal de standaard drivers van.. geen beta's meer dus daar kan het ook niet aan liggen...
Waar kan ik die geheugentester downloaden?
Waar kan ik die geheugentester downloaden?
Tnx.
Maar hoe lang duurt die geheugen test eigenlijk? (de korte en uitgebreide versie)?
Maar hoe lang duurt die geheugen test eigenlijk? (de korte en uitgebreide versie)?
Ik heb ook een keer zo'n mem-test programma gehad. Moest je met bootflop booten en uitvoeren. Met 256 MB RAM duurde hij 11 min.Op zondag 25 februari 2001 17:01 schreef InterCC het volgende:
Tnx.
edit: maar ik weet dus niet of het dezelfde is als die jij bedoeld
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmm okee. bedankt
Weet niemand wat het nog meer zou kunnen zijn?
Weet niemand wat het nog meer zou kunnen zijn?
Pagina: 1