wat heeft dit met overklokken te maken of casemodding? Ffs stomme newbie ook he. KLIK HIER EENS: HTTP://GATHERING.TWEAKERS.NET/MISC.PHP?ACTION=FAQ
FFS zulke mensen moeten gewoon gelijk een ban krijgen. Ten 1e het is niet nodig om op het forum te posten want het staat in de FAQ. ten 2e: Post ie het ook nog in het verkeerde forum.
hoe stom kun je zijn.
FFS zulke mensen moeten gewoon gelijk een ban krijgen. Ten 1e het is niet nodig om op het forum te posten want het staat in de FAQ. ten 2e: Post ie het ook nog in het verkeerde forum.
hoe stom kun je zijn.
je moet het maar net weten als je sins vandaag bij tweaker.net zit .
een nurt weet alles denk ik,
enaangezien ik der nieteen ben*D
een nurt weet alles denk ik,
enaangezien ik der nieteen ben*D
dat zegt nog nix waarom je niet de faq zou kunnen lezen. ook al ben je misschien net bij GoT
Jaaahaaa en dat is een goede reden om die jonge de huid maar vol te schelden. Doe ik toch ook niet als jij door het rode voetgangerslicht loopt!!
zeg hem gewoon wat je te zeggen heb.. post de link en hij zal het nooit meer doen. Klaar is clara en geen ruzie atmosfeer
zeg hem gewoon wat je te zeggen heb.. post de link en hij zal het nooit meer doen. Klaar is clara en geen ruzie atmosfeer
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
sorry =D na zo'n lange tijd op GoT begint zoiets nu eenmaal te iriteren he
Misschien moet je eens met je luie reet achter je pc uitkomen en eens aan een sociaal leven gaan beginnen als je je zo snel aan mensen gaat irriteren ligt het probleem bij jouw!!! en niet bij nieuwe tweakers!Op zondag 25 februari 2001 16:34 schreef benchMarc het volgende:
wat heeft dit met overklokken te maken of casemodding? Ffs stomme newbie ook he. KLIK HIER EENS: HTTP://GATHERING.TWEAKERS.NET/MISC.PHP?ACTION=FAQ
hoe stom kun je zijn.
He CODE welkom in de wondere wereld van tweakers. Dit soort mensen heb je altijd.
gefrustreerde stresspikkies
NITENITE heeft helemaal gelijk gewoon normaal antwoord geven en mensen doorsturen naar de juiste plaats dan doen ze dat in het vervolg goed.
Oh ja CODE de eerste fout die ik maakte in het begin was de titel van mijn posts in hoofdletters schrijven. Ik dacht makkelijker terug te vinden in die waslijst.
Groetjes!
Wat doe jij dan op je stoeltje achter de PC nu?Op zondag 25 februari 2001 17:05 schreef mikevanrooijen het volgende:
Misschien moet je eens met je luie reet achter je pc uitkomen en eens aan een sociaal leven gaan beginnen.
Btw... wat weet jij over mijn sociaal leven? Nix, k dan. Wie kraamt hier nu onzin uit...
Als er iedere dag 20 members bijkomen en ze maken ieder die fout, zit je daar mooi he tussen de door elkaar gemixte topics te turen.dan doen ze dat in het vervolg goed.
Verwijderd
hehe.. de meeste zijn pist omdat hun kassie er niet mooi genoeg uitziet of dat de hardware niet werkt zoals men het zou willen. :):)Op zondag 25 februari 2001 17:10 schreef r0ck3t het volgende:
het krioelt hier van die zeikerige tweakers
(mijn monitor en luie celII bijvoorbeeld)
Wees welkom Newbie 
En er was gelukkig al een forumganger die het wou uitleggen.
En er was gelukkig al een forumganger die het wou uitleggen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
nou dat wilde ik nou net niet weten ,het ging mij alleen maar om ,hoe kan ik een jpg tonen ,in deze lijst om te laten zien wat mij gelukt is met mijn athlon 1100 9x124/31
is dan wel 1116mhz maar toch het werkt,ik heb dan wel geen bus speed van 266 maar wel een van 248.33 ddr.system clock van maar liefst 124.16 dat met Mu...van 9x.
dus ,ik zag dat iemand via WCPUID ,zijn gegevens kon laten zien .zodoende
is dan wel 1116mhz maar toch het werkt,ik heb dan wel geen bus speed van 266 maar wel een van 248.33 ddr.system clock van maar liefst 124.16 dat met Mu...van 9x.
LOLOp zondag 25 februari 2001 17:49 schreef freakyfrank het volgende:
[..]
hehe.. de meeste zijn pist omdat hun kassie er niet mooi genoeg uitziet of dat de hardware niet werkt zoals men het zou willen. :):)
(mijn monitor en luie celII bijvoorbeeld)
1100@1116? dat moet hoger kunnen heOp zondag 25 februari 2001 19:42 schreef code het volgende:
nou dat wilde ik nou net niet weten ,het ging mij alleen maar om ,hoe kan ik een jpg tonen ,in deze lijst om te laten zien wat mij gelukt is met mijn athlon 1100 9x124/31
ben voorzichtig
kijk eerst effe hoe i draait verder,hij is der op vooruit gegaan ,alleen jammer dat ik nog geen 2 hd's heb voor mijn raid,
]ik trek alles er uit via idi soft,de bensmarks zijn top echt
kijk eerst effe hoe i draait verder,hij is der op vooruit gegaan ,alleen jammer dat ik nog geen 2 hd's heb voor mijn raid,
]ik trek alles er uit via idi soft,de bensmarks zijn top echt
kijk ik draaide eerst op 100/33 met een bus speed van 100
nu draai ik op een 2x133 bus speed met een multi..van 9 x124/31, om toch der voor te zorgen dat ik mijn proc.. niet te veel over klokt,dus ik was al blij dat ik op 1116 kan draaien ,
eerst ging dat niet echt lukken zette hem toen op 8x 133,kreeg een mhz van 933 ????
dus pas ik mijn bios maar weer eens aan ,wat gaat dat heerlijk ,met zon kt7a/raid bord echt ik raad idereen er een aan ,kost wel wat senten maar dan heb je ook wat voor terug
In iedergeval het is goedkoper dan focking intel ships
nu draai ik op een 2x133 bus speed met een multi..van 9 x124/31, om toch der voor te zorgen dat ik mijn proc.. niet te veel over klokt,dus ik was al blij dat ik op 1116 kan draaien ,
eerst ging dat niet echt lukken zette hem toen op 8x 133,kreeg een mhz van 933 ????
dus pas ik mijn bios maar weer eens aan ,wat gaat dat heerlijk ,met zon kt7a/raid bord echt ik raad idereen er een aan ,kost wel wat senten maar dan heb je ook wat voor terug
In iedergeval het is goedkoper dan focking intel ships
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()