Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
al een tijdje ben ik op zoek naar een mooie nieuwe LCD tv voor in mijn kamer.
Nadat ik zoveel mogelijk informatie heb opgezocht ben ik gaan zoeken
naar een geschikt model. Ik ben uitgekomen op een 32 inch model.
De Sony 32W4000 en de Samsung 32A756 hebben mijn voorkeuren.
Qua prijs zijn ze beiden bijna gelijk, als ik in verschillende winkels vraag
wat de duidelijke verschillen zijn is hebben ze daar geen duidelijk antwoord op...
Ik vind ze beiden qua uiterlijk onwijs mooi!! Heeft iemand ervaringen met
1 van deze schermen?? Welke kunnen jullie mij aanbevelen? In een andere
winkel kreeg ik nog een 'deal' de Panasonic 32LZD80 met een fikse korting,
(ipv 1040 - 899)
Is dit een goeie deal?
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven, ik verzuip in alle specs en informatie.
BVD
Arjen.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:10:
Ik vind ze beiden qua uiterlijk onwijs mooi!!
Ik zou eerder van beeldkwaliteit uitgaan dan van het uiterlijk van de TV zelf.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:46
Kijk hier even [FAQ] Welke TV moet ik kopen?, check vervolgens de prijzen en pak de tv waar jij de prijs/kwaliteit het beste van vind. :)

offtopic:
Welkom op GoT ;)

[ Voor 11% gewijzigd door asfaloth_arwen op 22-01-2009 18:15 ]

Specs

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Die panasonic kost maar 751 bij redcoon en 777 bij bol.com. Maar koop gewoon de TV waarvan jij het beeld mooi vindt. Specificaties zeggen lang niet alles en vaak kloppen ze niet eens omdat er geen standaarden zijn voor bepaalde waardes (bv refreshrate).

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn beien 50Hertz,
De resolutie is ook gelijk,
contrast verschilt wel. De Samsung heeft
hier een grote voorsprong, De reactie snelheid
is bij de Samsung ook sneller...
Toch wordt over t algemeen de Sony beter beoordeeld..

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:19:
ze zijn beien 50Hertz,
De resolutie is ook gelijk,
contrast verschilt wel. De Samsung heeft
hier een grote voorsprong, De reactie snelheid
is bij de Samsung ook sneller...
Toch wordt over t algemeen de Sony beter beoordeeld..
Daarom zeg ik dat specs niet alles zeggen. Gigantische contrast waardes zijn lokkertjes die fabrikanten gebruiken om mensen te trekken met niets. Aan een super hoog contrast heb je niets tenzij je in het pikke donker tv kijkt. Over het algemeen worden de Bravias beter beoordeeld dan de Samsung series. Ga gewoon kijken in de winkel welke jij mooier beeld vindt hebben.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je wilt niet groter als 32"? Anders bang for the buck. 37PX80 of zelfs de 42PX80.

Als je de keuze wilt maken tussen die 3 TV's wat je voorstelde dan zou ik de raad geven om een Xbox of een PS3 mee te nemen, te gamen en een bluray film te kijken. Vooral de 24p playback moet je niet op hun woord geloven maar echt testen :)

[ Voor 60% gewijzigd door Chevy454 op 22-01-2009 18:29 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Precies wat Chevy zegt: neem je xbox of ps3 maar s mee naar de winkel, ga gamen en verander vooral de beeldinstellingen naar jouw smaak.
Bijna alle tv's in de winkel staan op de verschrikkelijke Dynamische stand.

Sluit m idd maar s aan op n Panasonic TH37PX80 of de 42 inch. Ik weet zeker dat je t beeld hiervan n stuk mooier zult vinden. Kijk maar s naar snelle games/beelden.

Ze zijn maar hdready? De motion resolution van een hdready plasma is hoger dan die van een full hd lcd. Bovendien is t verschil in resolutie bij n hdtv van ondergeschikt belang.
Test het zelf maar!

Ik game al 1,5 jaar op n plasma en heb net mn 2de gekocht voor in de huiskamer: de TH42PX80 voor €699 bij MM Utrecht, absolute aanrader.

Je moet gewoon ff zelf testen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Hallo -Ad- , welkom hier :)

Het is toch echt de bedoeling dat je gewoon naar de winkel gaat om de TV's te bekijken. Die specs kun je meestal toch niet met elkaar vergelijken, en zeggen niets over hoe de TV beelden kan toveren. Ga dus gewoon kijken. En lees vooral ook: [FAQ] Welke TV moet ik kopen? aandachtig door.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1