Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen bij draaien XP recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik geprobeerd mijn systeem te herstellen met de XP cdrom SP2. Helaas is er tijdens het proces iets misgegaan waardoor de recovery vastliep.
Als ik de pc nu aanzet vraagt hij om de setup-cd en zet hij de setup/recovery weer in gang om vervolgens vast te lopen.

Is er een mogelijkheid om de recovery procedure te onderbreken en een volledige nieuwe installatie op te starten?

Anders is mijn pc definitief overleden vrees ik...
|:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 21:05 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft voorzover in je topicstart te lezen valt niets met Processors, Moederborden en Geheugen te maken. Ik move even naar Windows Clients :)

Move PMG -> WC

Oslik blyat! Oslik!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar is dit niet gewoon een kwestie van booten vanaf CD en opnieuw installeren zonder upgrade? :?

Als het je om bestanden gaat kan je natuurlijk op een andere PC even BartPE of een LiveCD van Ubuntu downloaden/branden om vervolgens je bestanden even over te hengelen naar een ander medium.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:03:
Is er een mogelijkheid om de recovery procedure te onderbreken en een volledige nieuwe installatie op te starten?
Ja, maar dat is niet anders dan een nieuwe install op een lege schijf uitvoeren.
Ik snap dan ook het nu van dit topic niet helemaal als je dat nog niet geprobeerd hebt.

Ga eerst zelf kijken hoe je wél van CD kan opstarten en een installatie kan doen, of pak de Recovery Console en bewerk de bootconfig met bootcfg om de setup entry te verwijderen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.