[iPhone 3G] Internet via t-mobile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2021
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een Iphone 8gb aangeschaft. Ik krijg alles wel voor mekaar behalve een ding, internet via de t-mobile dienst. Ik heb thuis wi-fi en deze kan ik wel vinden dus dit is allemaal geen probleem. Maar hoe kan ik op het internet komen zonder het wi-fi te gebruiken. Ik zie nergens een instelling om bijvoorbeeld bij safari te kiezen voor de t-mobile dienst. Ook bij de navigatie vraagt die eerst om wi-fi, maar kan hier nergens anders uit kiezen.

Dit zal vast makkelijk te verhelpen zijn maar ik kan het echt nergens vinden.

Alvast bedankt,

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt als het goed is je Wi-fi in de instellingen uitschakelen, als het goed is wordt er dan automatisch verbinding gemaakt via 3G of HDSPA om te kunnen internetten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
Hmm heb dit gedaan, als ik nu safari open en ik ga bijv naar www.google.nl dan zegt die dat die hem niet kan openen omdat er geen internetverbinding actief is. Ik heb nu dus wi-fi uitgezet en 3G staat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 23:17
misschien een suffe vraag hoor, maar is je abbo al wel in gegaan?

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:40
En staat 3G ingeschakeld bij Instellingen -> Netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online
appelstruik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:11:
Hmm heb dit gedaan, als ik nu safari open en ik ga bijv naar www.google.nl dan zegt die dat die hem niet kan openen omdat er geen internetverbinding actief is. Ik heb nu dus wi-fi uitgezet en 3G staat aan..
Staat er boven naast je 5 (of minder) streepjes een rondje of een 3g icoontje? Zoniet dan is er geen dataverbinding actief. Dit kan kan dan komen doordat er geen signaal sterk genoeg is in de buurt voor gprs of 3g. Zowel dan moet je maar t-mobile bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
3G staat wel aan ja, hmm ik zie linksboven simlock staan.. Enig idee wat dit betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

appelstruik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:54:
3G staat wel aan ja, hmm ik zie linksboven simlock staan.. Enig idee wat dit betekent?
Misschien dat je er even op kunt googlen of even kunt zoeken in de [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 17 topics.

Verder de vraag of je er een screenshot van kunt maken (HomeButton+LockButton indrukken slaat het huidige venster op op je Filmrol zodat je deze vervolgens mbv een computer er af kunt halen en online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zit je simkaart er wel in? En is hij al geactiveerd (dit duurt een dag, of pas wanneer je nummer is overgezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

moet hij niet naar settings network en dan bij edge de settings van t mobile invullen zoals.
apn=internet
username=tmobile
password=tmobile.

Heb ik op mijn iphone wel.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
Ik had abbo vandaag gelijk afgesloten en wilde dat die vandaag ook gelijk werd geactiveerd.. Lijkt mij dus dat die al zou moeten werken. simkaart zit er ook in ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Niet online
appelstruik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:54:
Heb je dan wel je simcode ingevoerd toen je de iphone opstartte? Ik kan me herinneren dat ik dat ooit niet had gedaan en vervolgens alleen kon wifi'en. Na een restart vroeg hij weer om de code om te unlocken en toen deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
Hmm ik zal het is proberen, ik neem aan dat je de 4 cijferige pin code bedoelt die je van t-mobile erbij krijgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelstruik
Hmm apart. Ik had deze code al eerder vandaag ingevuld. Want vanmiddag stonden er ook al een aantal streepjes.. Maar heb de code nu weer ingevuld en hij doet het.. Bedankt;)

*Edit*
Topic mag gesloten worden, het is opgelost bedankt voor de hulp

[ Voor 17% gewijzigd door appelstruik op 20-01-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

appelstruik schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:06:
*Edit*
Topic mag gesloten worden, het is opgelost bedankt voor de hulp
Meteen als tip voor de volgende keer ;)
Topiceinde
Een topic kan op verschillende manieren ten einde lopen. Een verstomde discussie behoeft geen uitleg, maar in twee specifieke gevallen verwachten wij het volgende:

2. Opgelost: Je hebt een probleemtopic geopend en het is opgelost. Post dan altijd op welke manier je het hebt opgelost. Op deze manier is het voor een volgende lezer ook makkelijker een oplossing te vinden. Post ook als je het uiteindelijk hebt 'opgelost' door middel van een herinstallatie of format. Opgelost betekent niet dat het topic daarna op slot moet.
Gelukkig dat je 3G het weer doet, al blijft Wi-fi een goedkopere, en waarschijnlijk snellere manier om te internetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
en volgende keer gewoon even proberen te bellen, want dat werkte blijkbaar ook niet.
Pagina: 1