Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

draadloos internet doet het ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Ik heb een Acer 6530, heb Windows XP geinstalleerd, drivers geinstalleerd, WLAN WIFI Internet werkte, maar net liep de laptop vast, accu eruit gehaald, opnieuw opgestart, maar nu vind de WLAN kaart geen netwerkverbinding meer. Ik heb de driver voor de kaart al opnieuw opgestart, maar hij vind opeens geen enkele verbinding meer, terwijl hij het eerst wel deed. Heb ik de verkeerde driver gedownload? Want ik heb er voor meerdere fabrikanten gevonden, en heb dezelfde fabrikant als de LAN kaart gekozen. Of is er iets anders aan de hand?

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:39
Even openschroeven (9 van de 10 keer aan de onderkant) en kijken wat voor kaartje er in zit is je beste kans. Maar volgens mij knallen de meest drivers eruit tijdens de installatie als ze het desbetreffende device niet vinden.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Crossposten is hier niet bepaald de bedoeling:
WLAN werkt na vastlopen niet meer

Verder had je in het OH beleid het volgende kunnen lezen als je de moeite gedaan had daar te kijken...
Netwerk gerelateerde zaken
Heel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.