Ik heb een Acer 6530, heb Windows XP geinstalleerd, drivers geinstalleerd, WLAN WIFI Internet werkte, maar net liep de laptop vast, accu eruit gehaald, opnieuw opgestart, maar nu vind de WLAN kaart geen netwerkverbinding meer. Ik heb de driver voor de kaart al opnieuw opgestart, maar hij vind opeens geen enkele verbinding meer, terwijl hij het eerst wel deed. Heb ik de verkeerde driver gedownload? Want ik heb er voor meerdere fabrikanten gevonden, en heb dezelfde fabrikant als de LAN kaart gekozen. Of is er iets anders aan de hand? De WLAN kaart is de Atheros AR5B91, dat geeft hij iig aan.
Kijk in ieder geval of hij goed geïnstalleerd is (Systeem > Hardware > Apparaatbeheer > geen rood kruis/geel uitroepteken). Controleer dan bij netwerkverbindingen of hij er tussen staat, waarschijnlijk met een rood kruis erdoor (niet verbonden).
Gebruik je normaliter software van de fabrikant of configureer je de verbinding via windows? Controleer in het laatste geval of WZC aanstaat (Start > Uitvoeren > Services.msc > Wireless Zero Configuration "gestart").
Je geeft aan dat je WLAN kaart geen enkele "netwerkverbinding" meer ziet. Ik neem aan dat je bedoelt, geen enkel draadloos netwerk? Krijg je een melding welke aangeeft dat de verbinding wordt beheert door een ander programma?
Gebruik je normaliter software van de fabrikant of configureer je de verbinding via windows? Controleer in het laatste geval of WZC aanstaat (Start > Uitvoeren > Services.msc > Wireless Zero Configuration "gestart").
Je geeft aan dat je WLAN kaart geen enkele "netwerkverbinding" meer ziet. Ik neem aan dat je bedoelt, geen enkel draadloos netwerk? Krijg je een melding welke aangeeft dat de verbinding wordt beheert door een ander programma?
Was er net achter gekomen dat dat oranje lampje ook een knopje is, stom heh
Toch bedankt.
Zoals ik al dacht dus
Als de driver geïnstalleerd is maar je ziet geen draadloze netwerken, dan staat het knopje op de behuizing uit. Zo hebben we vaak klanten over de vloer met dit "probleem".