Ik werk momenteel met een systeem van inmiddels 6 jaar oud en hij begint toch wel kuren te vertonen zoals zelfstandig opnieuw opstarten, ophangen, traagheid etc.
Nu wordt er bij mij in de buurt een nieuw ALDI-filiaal geopend en zoals gewoonlijk hebben zij weer mooie openingsaanbiedingen.
Ze hebben ook een medion akoya systeem voor €250,- waar ik van dacht dat de configuratie voor het geld wel OK is.
Intel Core2Duo E7300
Nvidia Geforce 9500GS 512MB HDMI, DV-I, TV-out DX10 en ondersteund HDCP
640Gb HDD Sata300
3Gb RAM
Multistandaard DVD-loopwerk incl. dual-layer
Etherner 10/100Mbit/s
eSATA aansluiting
8 kanaals audio
Windows Vista Home Premium (denk wel de 32bit versie)
incl. 3 jaar garantie
Hetgeen waar ik de PC voor gebruik is Internet, lichte vorm van foto- en videobewerking( voor het renderen van video interesseert het mij geen bal of hij er een half uur langer over doet tov een high-end systeem).
Hoewel ik weet dat doorborduren op zo'n systeem zijn beperkingen heeft denk ik zelf dat de prijs/prestatie verhouding toch wel OK is of zit ik ernaast met deze gedachte.
Nu wordt er bij mij in de buurt een nieuw ALDI-filiaal geopend en zoals gewoonlijk hebben zij weer mooie openingsaanbiedingen.
Ze hebben ook een medion akoya systeem voor €250,- waar ik van dacht dat de configuratie voor het geld wel OK is.
Intel Core2Duo E7300
Nvidia Geforce 9500GS 512MB HDMI, DV-I, TV-out DX10 en ondersteund HDCP
640Gb HDD Sata300
3Gb RAM
Multistandaard DVD-loopwerk incl. dual-layer
Etherner 10/100Mbit/s
eSATA aansluiting
8 kanaals audio
Windows Vista Home Premium (denk wel de 32bit versie)
incl. 3 jaar garantie
Hetgeen waar ik de PC voor gebruik is Internet, lichte vorm van foto- en videobewerking( voor het renderen van video interesseert het mij geen bal of hij er een half uur langer over doet tov een high-end systeem).
Hoewel ik weet dat doorborduren op zo'n systeem zijn beperkingen heeft denk ik zelf dat de prijs/prestatie verhouding toch wel OK is of zit ik ernaast met deze gedachte.