Toon posts:

Moet het nou zo..., dion-b?

Pagina: 1
Acties:
  • 611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dit topic?

Een aantal keer is een topic van mij op een negatieve manier afgesloten door dion-b. Zo ook mijn laatste topic.... Gamen op een 32 inch...

Uiteindelijk kon er ook een slot op, dit had ik kunnen melden, maar waarom nu weer zo`n trap(je) na. Het komt ontzettend kinderachtig over. Soms kan een topic gewoon dicht, maar hier niet zo`n punt van behalve als het echt nodig is.

De monitoren heb ik beiden meer dan serieus bekeken. Reviews, specificaties, etc... Ik was dus absoluut niet opzoek naar een persoonlijke review, ik was wel oprecht opzoek naar persoonlijke ervaringen van mensen met een TV of groot scherm aangesloten op een PC voor voornamelijk gamen. Dit inclusief eventuele nadelen en voordelen die ik niet uit specificaties en reviews kan halen. Er zaten een paar goed tips bij waar ik wat aan heb gehad.

''
jj1983, je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat je op GoT ervaringen zoekt met de search en niet met een eigen topic. Vind je niets? Waarschijnlijk zijn de ervaringen er niet - maar in dit geval is daar geen sprake van - het is prima op GoT te vinden.

Wegens gebrekkige eigen inzet en onterechte 'ervaringen' topic openen gaat dit dicht. ''

Sluit gewoon het topic! Is dit zo lastig? Wanneer die laatste zin er niet had gestaan was ik het er nog niet mee eens geweest maar de irritatie was er dan ook niet geweest. Hij kon dicht, ja, maar de motivatie en vragen waren naar mijn idee heel normaal en kwamen niet voort uit luiheid. Daarom zou ik het zeer waarderen als hier volgende keer op een volwassen manier mee om kan worden gegaan.

Ik ga het niet op de persoon spelen, doe er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Aangezien je het alleen tegen dion_b hebt kan je hem beter gewoon even mailen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk hier eens: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Verder vind ik het niet netjes om de en plein public te spelen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Moet het nou zo..., jj1983?

Je kunt dit ook gewoon zelf met hem bespreken dmv een DM/e-mail.
Je hoeft dit echt niet in het openbaar te bespreken, en dion_b zwart te maken!

[ Voor 29% gewijzigd door Emile|IA op 17-01-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Punt 1: dion-b verwijst in zijn startpagina zelf naar de lieve adjes sectie voor reacties op het beleid.

Punt 2: dion-b behandeld mij 'en plein public' ook niet netjes door op deze manier er een slot op te gooien. Verder blijf ik volgens mij vrij beleefd.

Punt 3: Ik maak niemand zwart. Het kan volgens mij op een andere manier, een betere manier waar iedereen zijn voordeel mee doet. Zwart maken is iets compleet anders.

Verder ben ik de laatste die zal beweren dat ook niet ik in het verleden niet een keer onterecht een topic heb geopend. Dit is niet altijd uit luiheid, soms is het ook gewoon enthousiasme. Laat ik is vragen wat anderen ervan vinden? Heel menselijk, alleen voor de vervuiling van het forum niet altijd gunstig, snap ik!

Jullie merkbare irritatie snap ik niet. Al is het sluiten van een topic terecht dan is dat nog geen vrijbrief om dan meteen maar even iemands intenties en persoonlijkheid in te vullen. Het is niet alleen kinderachtig maar ook gewoon onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Maar wat wil je precies bereiken met het openen van dit topic? Want als het om het dichtgaan van je topic gaat is het toch gewoon Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik stel voor dat je een e-mail of een DM naar * dion_b stuurt en hem via die manier vraagt om nader uitleg te geven over het sluiten van jouw topic, zoals staat te lezen in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!.

Ik snap dat je graag uitleg wil hebben waarom je topic dicht is, maar dat zien we liever niet op het forum besproken worden. Via de mail kan dat sneller en beter afgehandeld worden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.