Upcoming nieuws beoordelen

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30
Tijdens het lezen van Nujij.nl --> Tweakers zat ik me te bedenken dat ik regelmatig een titel in de upcoming nieuws zie staan waar ik echt benieuwd naar ben. Op dit moment wacht ik dan met mijn vinger op de F5 knop tot het op de site staat, maar je zou het ook kunnen beoordelen.

Dus als je een bericht ziet staan dat je het op dezelfde manier kan beoordelen als een normale reactie. Maar dan met het verschil dat je je interesse in het bericht als beoordeling opgeeft.
De redactie zou er dan voor kunnen kiezen om een interessant bericht voorrang te geven bij het verwerken vanuit de queue.

Of ben ik nu echt vaag bezig? :P

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MuddyMagical schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:20:
Tijdens het lezen van Nujij.nl --> Tweakers zat ik me te bedenken dat ik regelmatig een titel in de upcoming nieuws zie staan waar ik echt benieuwd naar ben. Op dit moment wacht ik dan met mijn vinger op de F5 knop tot het op de site staat, maar je zou het ook kunnen beoordelen.

Dus als je een bericht ziet staan dat je het op dezelfde manier kan beoordelen als een normale reactie. Maar dan met het verschil dat je je interesse in het bericht als beoordeling opgeeft.
De redactie zou er dan voor kunnen kiezen om een interessant bericht voorrang te geven bij het verwerken vanuit de queue.

Of ben ik nu echt vaag bezig? :P
Hoe kan jij aan de titel zien of iets boeiend is? Sowieso veranderen titels nog wel eens, dus de lading van een titel kan ineens heel anders zijn en dit werkt natuurlijk niet in de praktijk, want iemand die gek is van (bijvoorbeeld) Apple-producten zal Apple-gerelateerd nieuws eerder een +je geven dan andere berichten. Nee, ik denk dat we dit beter aan de redactie kan overlaten, doen ze tenminste nog iets * Glaanie rent -hard- weg

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als een bericht onder 'upcoming news' staat dan wordt er al aan gewerkt door een redacteur. Dat gaat niet veel sneller als er ondertussen op gestemd wordt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dit zou alleen nog van invloed kunnen zijn op de prioritering voor de eindredactie. Een item wordt namelijk pas zichtbaar in Upcoming als deze door de redacteur is afgerond en de status 'check' heeft meegekregen. In de praktijk zal deze lijst beperkt zijn tot maximaal een artikel of drie, vier die binnen een uur of twee toch wel op de site moeten verschijnen. Ze kunnen vertraagd online komen omdat er in de ogen van de redactie belangrijker nieuws gereed is voor publicatie. Het concept is echter grappig en des Tweakers.net. Ik zeg dus niet meteen 'nee', maar leg het wel op de plank om later nog eens over na te denken. Als (met de nadruk op als) we hier iets mee gaan doen, dan zal dat niet de komende maanden zijn verwacht ik. Daarvoor staat er nu gewoon al te veel gepland.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wilbert de Vries schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:15:
In de praktijk zal deze lijst beperkt zijn tot maximaal een artikel of drie, vier die binnen een uur of twee toch wel op de site moeten verschijnen.
Dit was gisteren (toen ik voor het eerst m'n abo had) toch wel anders, er stonden 8 nieuws/meukposts in de upcoming news-tracker, waarvan de meukjes pas deze middag online kwamen te staan terwijl ik toch wel de meukpost eerder online had willen zien dan het nieuwsbericht wat ook in de queue stond :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
Wiethoofd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:04:
[...]

Dit was gisteren (toen ik voor het eerst m'n abo had) toch wel anders, er stonden 8 nieuws/meukposts in de upcoming news-tracker, waarvan de meukjes pas deze middag online kwamen te staan terwijl ik toch wel de meukpost eerder online had willen zien dan het nieuwsbericht wat ook in de queue stond :P
Upcoming betekend natuurlijk niet dat het bericht al geschreven is, gok ik, alleen dat er al een titel is en de lijkt me zeker bij meuk niet zo moeilijk om te bedenken.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Jorrit schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:48:
[...]

Upcoming betekend natuurlijk niet dat het bericht al geschreven is, gok ik, alleen dat er al een titel is en de lijkt me zeker bij meuk niet zo moeilijk om te bedenken.
Ik zou de posting van Wilbert nog even wat beter doorlezen als ik jou was.. ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
moto-moi schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:14:
[...]

Ik zou de posting van Wilbert nog even wat beter doorlezen als ik jou was.. ;)
Oeps, in de eerste regel nog wel :$ Hoewel ik dat dan weer inconsistent vind met de post erboven van Wouter :P

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Jorrit schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:23:
[...]

Oeps, in de eerste regel nog wel :$ Hoewel ik dat dan weer inconsistent vind met de post erboven van Wouter :P
ik heb gelijk :P
Pagina: 1