Toon posts:

PC Kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit is mn eerste topic :)

ik wil een pc kopen voor een budget prijs van 400 euro.
Vandaag vond ik er 1 voor mn budget prijs.
nou vraag ik jullie mening over de specs.

Thermaltake armor case
Zalman CNPS7000C koeler
Cooler Master RPower 420w
Asus P5n32-sli
Intel Core 2 Duo E6700 @ 2,66 Ghz
4GB (4x1) Kingston HYPERX PC2 6400
Asus HD4870 512MB GDDR5 PCI-E 16x
Samsung 500gb S-ATA
Samsung DVD+RW
Samsung DVD+R

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:38
Volg eerst dit even:

CSL Beleid *updated!*

Verwijderd

Topicstarter
Wow. word wel snel gereageerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begreep dat het dus niet is toegestaan om losse topics over dit soort onderwerpen te plaatsen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:22:
Ik begreep dat het dus niet is toegestaan om losse topics over dit soort onderwerpen te plaatsen.
Dat klopt :).

Enfin, zoals in het beleid aangegeven kun je het beste de Best Buy Guides ter hand nemen, daar worden nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun woord te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.