Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een maand start mijn computer de eerste 10 pogingen niet op, mijn beeld kreeg wel een signaal maar het beeld flikkerd naar zwart.

Ik wist dat ik er iets aan moest doen maar ik verzette het vaak.

En dus vandaag legde hij het loodje en nu blijft het beeld zwart.

Weet iemand wat het probleem is of de oorzaak van het probleem?

Ik draai op Windows XP en is nu ongeveer 1 jaar oud

Inoud:

Nvidia 8800Gts
Intel quad core (weet dat XP het niet ondersteund maar toen wist ik nog niet dat Vista zo hatelijk was)
P5K Moederboard

Iniedergeval bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:11:
Sinds een maand start mijn computer de eerste 10 pogingen niet op, mijn beeld kreeg wel een signaal maar het beeld flikkerd naar zwart.
En omdat je er Windows op gebruikt zet je het topic in WOS?

Zou je niet liever gerichter willen zoeken naar de oorzaak? Als je geen beeld krijgt, waar denk je dan aan? :)
Mogelijke kanshebbers:
- Videokaart
- Voeding
- Moederbord.

Voor alle drie de onderdelen is WOS niet het juiste subforum, ik zou het eerder in Processors, Moederborden & Geheugen zoeken ;)

Neem dan ook daar de PMG FAQ door, zeker gezien de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die daar ook in genoemd wordt.

Nou zou ik je topic kunnen verplaatsen, maar ik denk dat je beter af bent met bovenstaande hints en de links, zodat je een beter voorbereid topic in de juiste forumafdeling kunt maken.

Deze gaat dus dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.