Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.mobi onbestaande nieuws berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Op tweakers.mobi krijg ik verschillende berichten te zien welke in de toekomst geplaatst zijn :+

Nieuwsberichten van woensdag 14 januari

* 19:17 Nikon gaat in februari prijzen verhogen
* 18:42 Mini-connector opgenomen in DisplayPort 1.2-specificatie

Zo had ik net in de trein ook het OCZ bericht al gezien en die van Toshiba. Via de blackberry kreeg ik een error bij het opvragen van de berichten, via de laptop echter niet...

Ik internet regelmatig mobiel in de trein naar huis om de nieuwsberichten nog even door te plukken, en heb dit niet eerder gezien. Is het de bedoeling? Of gaat er iets mis? :X

[ Voor 6% gewijzigd door wasted247 op 14-01-2009 18:22 ]

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 12:18
Soortgelijk probleem als met: \[fp/bug] Upcoming Nieuws tijdstippen verkeerd

Dat is upcoming nieuws, blijkbaar loopt daar ergens toch nog iets verkeerd!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik zat er net al te kijken (vlug doorgelezen), maar leek me toch een net iets ander probleem. In grove lijnen is het wel in dezelfde hoek te zoeken, maar een apart topic leek me wijzer...

Lijkt er wel op dat het upcoming nieuws artikelen zijn die wel worden weergegeven bij non abo's, en zo dus ook bij de mobi variant... echter ben ik (nog) een free user, dus had ik niet eens bij upcoming news stil gestaan...

:z

Edit: bevestigd idd wel jouw conclusie in \[fp/bug] Upcoming Nieuws tijdstippen verkeerd.

[ Voor 11% gewijzigd door wasted247 op 14-01-2009 18:39 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik kon op een gegeven moment het nikon bericht al wel lezen, terwijl hij officieel 1,5 uur later pas gereleased mocht worden.

Nu krijg ik helemaal geen bericht meer te zien

En ook wat nieuws: toen ik een bericht kreeg te zien klikte ik bij gerelateerde berichten en toen ging ik naar de gewone site ipv de mobi variant.

Succes jongens :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dubbel met Nieuwsberichten vorige/volgende links toch niet gefixt (betreft dezelfde code, dus dezelfde problemen).

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.