Nieuwsberichten vorige/volgende links toch niet gefixt

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
nav ACM in "Nieuwsberichten loop?", lijkt er toch nog een bugje te zitten. Als je kijkt in nieuws: Antec presenteert Mini Skeleton-behuizing en je kijkt naar het volgende bericht, wordt er verwezen naar nieuws: Android-firmware met multitouch mogelijk deze week online een bericht dat bijna 5 uur eerder online werd gezet, terwijl er genoeg berichten tussentijds zijn geplaatst.
Ik zag eerder een bericht van crisp dat dit waarschijnlijk een caching issue zou zijn (weet even niet meer waar), maar het in het begin van dit topic aangehaalde bericht van ACM staat dat ACM de cache heeft leeggegooid, dus dat kan het al niet zijn, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik wou het ook net posten.
Als je bijvoorbeeld deze bekijkt dit is op het moment van schrijven het laatste bericht. Toch staat er een link naar een volgende nieuwspost die van 4 uur vanmiddag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is feitelijk een andere bug dan degene die vanmiddag gefixed is :P
Anyway, hij staat ook al op devtrack en er wordt aan gewerkt: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4075 :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodius
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
We zitten terug met links naar 1999
nieuws: Nvidia verwacht scherpe omzetdaling
Is dit ook een gevolg van deze bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 09:54
Lieve Devvers,

Ik zag bij het bericht op de frontpage Nvidia verwacht scherpe omzetdating een link bij de " volgende/vorige nieuwsberichten" een link staan naar een heeeeel oud bericht :Test Checked (uit 1999). Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling ;)

* IJnte is te laat..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxession
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
Hier hetzelfde probleem sinds die update. :(

Soms denk ik er niet meer aan en herlees ik oude berichten...en na een tijdje heb ik zoiets van, pff weeral verkeerd! :p :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-09 22:43

Electrowolf

Mod met Liefde!

In het begin(gister) leek het wel alsof het gewoon een cycle is aangezien ik telkens de zelfde dingen kreeg, maar vandaag krijg ik deze link voor m'n kiezen: nieuws: Meer over mogelijke Pentium 3 boycot door EU ... Het wordt nu wel heel erg :P

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Jep, we know. Fix staat al in SVN maar er moeten nog wat meer bugs gefixed worden en het moet nog getest worden. Geduld aub dus...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaahh fijn om te horen :D goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valhorth
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:06
Hey, goed dat ik dit topic hier vindt.

Het komt wel in orde, maar als je gewoon bent om altijd de volgende topic aan te klikken, is het toch wel raar om ineens bij nieuws: Meer over mogelijke Pentium 3 boycot door EU uit te komen. Eerste reactie: waar komen ze nu nog mee af!? We zitten in het i7 tijdperk, wat moet een P3 nog bij de EC doen???

Maar ach, foutjes zijn van alle tijden, maar we blijven fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
Oeps, en had nog wel zo goed gekeken :$
[BUG][FP] Link naar nieuwer nieuwsbericht mist dubbel dus ;)

Excuse me :+

Edit: Dit lijkt me toch een andere bug (misschien wel ermee te maken) dan alles wat hierboven beschreven is hoor... :?

[ Voor 35% gewijzigd door Noxious op 19-01-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Volgens mij werkt het nu wel allemaal goed :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.