Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een aantal dagen (/weken) bezig een mooie en goede telefoon te zoeken. Nu zit ik te twijfelen tussen de Nokia N96 en de Samsung I900. Welke telefoon kan ik het beste nemen? Ik vind ze beide wel erg mooi... ;)

Sander

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:43
Ik zou zeggen, neem Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 6 en Nokia N96 door, bekijk ze eens in de winkel en maak een keuze. Voor specifieke technische vragen kun je hier zeker terecht, echter welke je moet nemen moet je zelf beslissen, aangezien iedereen zijn eigen voorkeuren heeft. Zijn er nog specifieke dingen waar je vragen over hebt en wat wil je met de telefoon doen? Media, bellen, internetten etc

Specs

Verwijderd

Topicstarter
vooral films kijken en muziek luisteren. Internetten lijkt me ook leuk, even een vraagje: kan je op de Omnia ook streaming media kijken, zoals bijvoorbeeld journaal24?

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.87b9

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:30:
vooral films kijken en muziek luisteren. Internetten lijkt me ook leuk, even een vraagje: kan je op de Omnia ook streaming media kijken, zoals bijvoorbeeld journaal24?
Ja, staat bij alle specs op het www :O
Beetje meer moeite doen mag ook wel.

Tadaa

null

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel degelijk gezocht, blijkbaar geen goede keywords gebruikt, wel bedankt.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoeken is dus de oplossing zoals je zelf ook al gezien hebt ;) Voortaan graag eerst zelf het een en ander proberen alvorens een topic te openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.