Hey allemaal,
Ik vertrek binnenkort op missie (ja, ben dus militair) en ben op zoek naar een high-end laptop.
De bedoeling is dat ik deze eerst en vooral kan gebruiken in het buitenland (zal op een bureau staan, dus gewicht is geen prob) en nadien eventueel gebruiken om mijn desktop te vervangen.
ik heb het geluk dat mijn budget vrij ruim is (ong. 2500 euro), dus is mijn keuze die ik kan maken ook vrij ruim.
Edit Graag had ik ook een groot scherm, dus minimum 17 inch (aangezien hij een dektopvervanger moet worden).
Maar met het vele zoeken naar goede laptops, begin je op den duur door de bomen het bos niet meer te zien.
Zeker als rasechte gamer, wil je de maximum uit je budget halen
Nu zijn mijn keuzes gedaald tot een paar :
HP HDX X18 1390eb
MSI GT729
ASUS W90VP
XXODD 900f of eventueel een andere samenstelling met de 570tu / 980nu.
Nu stuitte ik natuurlijk op de XXODD laptops in mijn speurtocht en kwam ik hier terecht met een beetje info betreffende XXODD zelf en vooral hun laptops.
Na het lezen van deze forums heb ik wat schrik gekregen van de laptops van XXODD. Vooral de vele commentaren over het geluid van de koelingsfans baart me zorgen.
Bij MSI was het dan weer de schermen en de bleeding screens waar het probleem zat.
en de HP was een mooi ding, maar daar lijkt de videokaart me iets ondermaats en dus zal gamen beperkt zijn.
Kunnen jullie me gerust stellen over vooral de XXODD laptops ? is het echt zo erg ?
Ik weet dat dit forum gedeelte vooral XXODD-minded is, maar als één van de andere toestellen betere opties biedt, aarzel dan niet dit te vermelden, tenslotte is het de bedoeling dat we elkaar helpen en niet elkaar iets te liggen opdringen.
Ik wil niet zoveel geld uitgeven aan een XXODD om tot de conclusie te komen dat ik met een "minderwaardig" toestel opgeschept zit.
PS : Sorry voor de "wall of text", had nu eenmaal een grote vraag/probleem in het hoofd.
Edit : Url's weg gehaald en Asus W90VP toegevoegd. info toegevoegd.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 14-08-2009 09:36
]