Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL
Dat laten repareren is het niet waard.
Is hier een andere oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd, of is deze laptop echt total-loss?
Is hier een andere oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd, of is deze laptop echt total-loss?
Gezien de leeftijd van de laptop...... Ja lijkt me dat je hem wel total-loss kan beschouwen.carsten888 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:25:
Dat laten repareren is het niet waard.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat is toch zonde. Hadden ze dat nou niet iets modulairder kunnen maken?
Alsof je een nieuwe fiets moet kopen omdat het achterlichtje kapot is.
Vindt de GPU meer een trapas dan een achterlichtjecarsten888 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:13:
Dat is toch zonde. Hadden ze dat nou niet iets modulairder kunnen maken?
ja, ik zie je punt, maar ook die zou makkelijk uitwisselbaar moeten zijn.
Is er nog iets anders wat ik zou kunnen proberen om dit te fixen? Grafische kaart op een ander slot? Zou externe monitor kunnen helpen?
Is er nog iets anders wat ik zou kunnen proberen om dit te fixen? Grafische kaart op een ander slot? Zou externe monitor kunnen helpen?
Nope, het is reballen van een nieuwe GPU chip of een compleet nieuw moederbord.carsten888 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:13:
ja, ik zie je punt, maar ook die zou makkelijk uitwisselbaar moeten zijn.
Jammer dat is het niet waard. Ik zet m op marktplaats voor de onderdelen.
welk moederbord zit er in de XXODD 8252D?