Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb zojuist m'n nieuwe pc in elkaar gezet.
Nu boot het systeem de 1e keer dat ik hem aanzet.
Nadat ik dan in de bios ben geweest om wat dingen te veranderen,
reset de pc zich, maar er gebeurd niks meer.

Als ik de cmos clear, dan boot ie weer.
Ga ik dan naar de bios, of zet ik de pc uit.
Dan boot het systeem niet meer.

Ik heb al verschillde dingen geprobeerd, alles opnieuw gemonteerd,
andere koelpasta, alleen benodigde hardware aangesloten.
Met maar 1 dimm opgestart.
Maar het blijft hetzelfde..

Ik heb even niet veel inspiratie meer, wat zou het kunnen zijn?
Als ik meteen na het resetten van de bios bijv, het systeem door laat starten,
kan ik gewoon de vista setup starten enzo.
Maar ja na het uitzetten of als ik naar de bios ga, dan boot ie dus niet meer...

Specs:

Asus P6T Deluxe
Intel Core i7 920 2.66Ghz Boxed
Corsair 6144MB (3x2GB) DDR3 SDRAM
Corsair TX 650W
Western digital WD6401AALS Caviar Black Hard drive
Asus DRW-20B1ST
MSI Radeon 4870 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Kennelijk probeer je iets in te stellen in de BIOS waardoor de POST mis gaat en het systeem vastloopt. De BIOS detecteert dit bij de volgende keer starten en reset de CMOS voor je. Vervolgens probeer jij 'weer' iets in te stellen en loopt de boel weer vast.

Zet hier eens neer WAT je in probeert te stellen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Is er een nieuwere versie van het BIOS? Boot het systeem wel in de veilige modus?

Edit:
Dat laatste zal wel niet als het OS er niet op staat. :)

Ik zou dus eens uit het BIOS blijven en kijken wat er dan gebeurt.

[ Voor 45% gewijzigd door Guardian Angel op 10-01-2009 22:31 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
kalizec schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:27:
Kennelijk probeer je iets in te stellen in de BIOS waardoor de POST mis gaat en het systeem vastloopt. De BIOS detecteert dit bij de volgende keer starten en reset de CMOS voor je. Vervolgens probeer jij 'weer' iets in te stellen en loopt de boel weer vast.

Zet hier eens neer WAT je in probeert te stellen.
Ja dat dacht ik inderdaad ook.
Maar als ik dus de bios in ga, geen veranderingen maak, dan gebeurd hetzelfde.

Ook als ik boot (na het resetten) , het systeem uit zet, en dan weer aan.
Er gebeurd weer niks..

Echt heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Guardian Angel schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:29:
Is er een nieuwere versie van het BIOS? Boot het systeem wel in de veilige modus?
Heb de laatste bios van de asus site er al op staan, versie 1102.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Op die manier kun je uitsluiten waar het probleem ligt. Wellicht dat het incompatibility is, dan is het aan te raden eens te proberen met andere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Is 650W niet erg krap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat is ruim genoeg, zo gek veel zuipt een i7 nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Bij het starten leest een BIOS sommige dingen in om ze op te slaan. Bijvoorbeeld welke harde schijven er aan hange, maar ook andere zaken. Die worden vervolgens opgeslagen in de CMOS. Kennelijk gaat er bij het opslaan iets mis, want de volgende keer dat het terug gelezen wordt levert dat een fout op (waardoor je dus moet clearen).

Vraagje, als je in de BIOS gaat en een Reset to Default doet, doet het probleem zich daarna ook voor?

Zo ja, dan inderdaad apparaten afkoppelen tot dat het probleem zich niet meer voordoet.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Dat is wel inderdaad wat ik gedaan heb, reset to defaults.
Maar dan tijdens de 1e boot na reset via jumper.
Dan boot ie door.

Als ik daarna reboot, of uitzet en weer aan, hetzelfde verhaal.
kalizec schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:39:
Bij het starten leest een BIOS sommige dingen in om ze op te slaan. Bijvoorbeeld welke harde schijven er aan hange, maar ook andere zaken. Die worden vervolgens opgeslagen in de CMOS. Kennelijk gaat er bij het opslaan iets mis, want de volgende keer dat het terug gelezen wordt levert dat een fout op (waardoor je dus moet clearen).

Vraagje, als je in de BIOS gaat en een Reset to Default doet, doet het probleem zich daarna ook voor?

Zo ja, dan inderdaad apparaten afkoppelen tot dat het probleem zich niet meer voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Tja, dan zul je idd hardware af moeten gaan koppelen net zolang tot het wel goed gaat of je alleen mobo+cpu+ram overhoudt. Vervolgens kun je nog 3x testen met 1 losse DIMM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
kalizec schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:01:
Tja, dan zul je idd hardware af moeten gaan koppelen net zolang tot het wel goed gaat of je alleen mobo+cpu+ram overhoudt. Vervolgens kun je nog 3x testen met 1 losse DIMM.
Ook al gedaan.
Met 1 dimm starten kan helaas niet, systeem heeft minimaal 2x nodig volgens de manual.
Heb dus 2x getest met 2 dimm's, maar precies hetzelfde.
Heb ook de rest al afgekoppeld, etc.

K kan alleen nog testen zonder de videokaart.
Zal even kijken of ik ergens een pci vidkaart vandaan kan halen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien offtopic, maar ik was gisteren gaan kijken voor een core i7 systeem met een Asus P6T delux moederbord en de verkoper vertelde me dat ze diezelfde ochtend nog er 2 getest hadden en geen van beide opstartte. Zelfde stukken met een intel bord en de PC startte van de 1ste keer. Ik ben dan maar eens wat gaan opzoeken en blijkt zelfs dat Asus een 2de versie van het moederbord aan het maken is. Link. Ik wil maar zeggen, er moeten toch wat problemen met dat moederbord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Ik heb ergens gelezen dat er met sommige corsair modules een probleem kan zijn icm dit bord.
Probeer eens de bios te clearen, en dan het voltage en de timings van het geheugen handmatig in te stellen op de door corsair opgegeven waardes.

Heb je de modules overigens in de oranje slots zitten? Dat wordt nl. aanbevolen, maar als je dat hebt zou ik zeggen probeer ook eens andere slots.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 11-01-2009 10:09 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

De P6T kan booten met 1 dimm. Dat lukte me namelijk prima op het engineering sample dat ik in oktober in handen had. En het lijkt me niet dat ze die support er echt uitgesloopt hebben :)
Maar goed, Asus staat erom bekend dat ze vrij kieskeurig zijn mbt geheugen, of het met de P6T bordjes ook het geval is weet ik niet, maar je kunt het eens met ander mem proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Ik kan wel ander geheugen enzo testen, maar als dat niet zou werken, dan zou het systeem de eerste keer toch niet normaal moeten kunnen booten?
Het is pas als het systeem dus uit is geweest, of als ik in de bios ben geweest, dat ie niet verder boot.

Ik heb een keer de Vista setup kunnen starten, en ook een install cd van debian kon ik booten.
Laatste paar keren na het updaten van de bios ging dit helaas niet, hij wilde niet meer booten van cd.
(no bootable media, blabla)

Ik ga straks als ik thuis ben eerst even inderdaad proberen of het wel werkt als ik de timings van het geheugen handmatig ingeef.

Ik heb bij Zercom al een RMA aanvraag gedaan.
Denk dat ik maandag maar het board ga ruilen voor een andere type.

Is de Rampage II extreme vrij van dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Terw_Dan schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:14:
De P6T kan booten met 1 dimm. Dat lukte me namelijk prima op het engineering sample dat ik in oktober in handen had. En het lijkt me niet dat ze die support er echt uitgesloopt hebben :)
Maar goed, Asus staat erom bekend dat ze vrij kieskeurig zijn mbt geheugen, of het met de P6T bordjes ook het geval is weet ik niet, maar je kunt het eens met ander mem proberen.
Ok, dan heb ik misschien iets fout gedaan.
Heb het 1x geprobeerd in het 1e slot (zwarte) , omdat er in het boekje niet werd aangegeven als je maar 1 dimm hebt, waar die dan in moet.
Zal straks ook nog even proberen in het 1e oranje slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Bij het overklokken met Asus bordjes kwam ik altijd tot de conclusie dat het beter was om alle, maar dan ook echt alle geheugen timings met het handje in te voeren dan om het Asus BIOS die zelf uit te laten zoeken. Het kan zijn dat dat hier ook mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik mijn dimms allemaal in de oranje slots zitten.

Mijn PC wilde ook niet booten met de dimms in de zwarte slots.

In de oranje werkt hij perfect.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
666AnGeL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:47:
[...]

Ok, dan heb ik misschien iets fout gedaan.
Heb het 1x geprobeerd in het 1e slot (zwarte) , omdat er in het boekje niet werd aangegeven als je maar 1 dimm hebt, waar die dan in moet.
Zal straks ook nog even proberen in het 1e oranje slot.
En als je dus 3 dimms hebt zoals ik eerder aangaf alles in de oranje slots... zwarte slots zijn alleen voor als je meer dan 3 dimms hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Staat ook gewoon netjes in de manual, dat je bij 3 reepjes de oranje poorten moet gebruiken...

Als je met 1 reepje wil booten staat in de manual:

Due to Intel CPU spec definition, the system will not boot if only 1 Dimm is installed in slot A2/B2/C2 maw, de zwarte slots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Ik heb een soortgelijk probleem ondervonden: P6T Deluxe + i7 920 Probleem

Ik heb een DOA aangemeld en word onderzocht...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Zoo , heb gisteren het mobo vervangen door n Asus Rampage II extreme.
Alles ingebouwd, en alles werkt perfect nu! :D
Heeft me helaas wel 70 euro extra gekost, maar nu geen gezeik meer iig..

Thanks voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ongeveer hetzelfde systeem hier staan. Heb er al grijze haren van gekregen

- Core i7 920
- Asus P6T Deluxe
- Corsair DDR3 1333 3x 1024GB
- Cooler Master 620W

Systeem zat volledig in elkaar en wou maar niet booten. Dan maar geheugen minderen naar 2 latjes en ja hoor, toen ging het wel. Vervolgens VISTA erop en wat stond er: 0,99GB geheugen (terwijl er 2 latjes in zaten). Na de installatie van de drivers en een reboot detecteerde windows ineens 1.99GB geheugen.

Nu weet ik het meer. Ligt zoiets aan het moederbord of aan de geheugenlatjes van corsair?? Ik heb geen ander geheugen (toch geen DDR3). Hoe kan ik dan zoiets testen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een BSOD gehad met code 0x0000001A Memory Management. Zal dus wel geheugen zijn. Nu ook regelmatig freezes en dan maar reboten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:21:
Heb ongeveer hetzelfde systeem hier staan. Heb er al grijze haren van gekregen

- Core i7 920
- Asus P6T Deluxe
- Corsair DDR3 1333 3x 1024GB
- Cooler Master 620W

Systeem zat volledig in elkaar en wou maar niet booten. Dan maar geheugen minderen naar 2 latjes en ja hoor, toen ging het wel. Vervolgens VISTA erop en wat stond er: 0,99GB geheugen (terwijl er 2 latjes in zaten). Na de installatie van de drivers en een reboot detecteerde windows ineens 1.99GB geheugen.

Nu weet ik het meer. Ligt zoiets aan het moederbord of aan de geheugenlatjes van corsair?? Ik heb geen ander geheugen (toch geen DDR3). Hoe kan ik dan zoiets testen?

Bedankt!
Probeer de timings eens handmatig in te stellen, en je voltage handmatig in te stellen op de gevraagde waardes van de fabrikant.

Daarnaast ff je bios update omdat de nieuwste bios beter omgaat met geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal de BIOS update doen, maar handmatig heeft geen zin, dan krijg ik de melding: "overclocking failed". Terwilj V gewoon op 1,5V staat en de timings 9-9-9-24

EDIT: OK, met de BIOS update is gelukt en het werkt beter, toch herkent vista maar 1,99GB, ipv 3GB en dat terwilj ik toch vista 64bit heb. Memtest heeft niets uitgehaald, ik denk dat ik maar terug ga naar de winkel en voor OCZ geheugen ga.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, dat ik weer post, maar zit nu volgende problemen. Voorlopig draai ik dus op 2 reepjes van 1gieg geheugen (Corsair).

Sinds een paar uur krijg ik regelmatig BSOD met verschillende codes:
2x 0x0000001E (zou iets met wifi te maken hebben)
1x 0x00000024 (zou ivm NTFS zijn)

Kan dit nog altijd met geheugen te maken hebben, want ben echt de waanhoop nabij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:33:
Sorry, dat ik weer post, maar zit nu volgende problemen. Voorlopig draai ik dus op 2 reepjes van 1gieg geheugen (Corsair).

Sinds een paar uur krijg ik regelmatig BSOD met verschillende codes:
2x 0x0000001E (zou iets met wifi te maken hebben)
1x 0x00000024 (zou ivm NTFS zijn)

Kan dit nog altijd met geheugen te maken hebben, want ben echt de waanhoop nabij nu.
Alle BSOD's die bestaan kunnen met het geheugent te maken hebben. Zet memtest eens een nachtje aan. Als ie fouten vindt is het probleem nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f2hbramhugodegr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-02-2016
Grappig (nou ja) haalde net m'n nieuwe i7 op met dezelfde specs qua geheugen, corsair dominator 6 gig 1600 Mhz triple channel (wauw) en ondanks de maximaal 430 watt nemende Ati Radeon hd 4870 x 2 2 gig kaart loopt 't goed, (700 W CM voeding) dankzij de OC Plam kan ik zien dat de processor slechts 48 graden hoeft te verduren (asus triton 81 cooler) en het mobo komt ook niet boven de 50 graden uit, LOL!
De geheugenmodules moeten met steeds 1 vrij slot er tussen in het tweede slot vanaf de cpu socket gezet worden, dit ging eerst even fout, in het eerste slot geinstalleerd derhalve blauw scherm.
Enfin loopt als een tiet, wat een PC! so long, P4 3,2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kalizec schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:37:
[...]

Alle BSOD's die bestaan kunnen met het geheugent te maken hebben. Zet memtest eens een nachtje aan. Als ie fouten vindt is het probleem nog niet opgelost.
Memtest heeft nu 12 uur opgestaan.
Geen errors gevonden. Daarstraks nog een code gehad bij BSOD 0x000000C2 (Bad Pool Caller).

Nog suggesties (heb de hangen & opstart al doorgenomen, en ook de CPU + cooler nagekeken op kromme contactjes of zo, maar dat zit allemaal goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
Ok, 12 uur memtest en geen fouten. Dan werkt het geheugen dat er nu in hangt prima. Je systeem heeft namelijk een kleine Petabyte aan data op en neer gegooid binnen het geheugen en er is kennelijk niet 1 bitje omgevallen.

Dat roept de volgende vraag op. Software of toch een Hardware probleem. Er even vanuit gaande dat je systeem niet meer crasht terwijl hij in de BIOS zit tenminste, (want dan is het zeker hardware).

Wellicht kun je even een LiveCD proberen en kijken of die ook in korte tijd crasht of 'rare' foutmeldingen geeft (*nix crasht niet zo snel).

Mocht het aan de software blijken te liggen, dan wordt het waarschijnlijk een reinstall van het OS.
Mocht het aan de hardware blijken te liggen, dan zou ik al eerstvolgende stap de voeding verdenken en er tijdelijk een andere voeding aan hangen. Na de voeding zijn we terug bij de CPU en het moederbord.

PS. Check ook even de temperatuur in de BIOS. (Wellicht zit de koeler niet goed oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb hetzelfde als de topic starter!

je moet in de bios asus expressgate uitzetten, dan gaat het goed

[ Voor 16% gewijzigd door peeweeherman op 17-01-2009 19:57 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiveCD geeft geen crash. Heb verder eens software gerelateerd gekeken en de Bluetooth stick van Sweex (BT211) verwijderd. Nu heb ik toch al een paar uur geen BSOD gehad. Ik verwacht dat daar de boosdiener ligt (voor zover dit mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw geheugen gehaald en geen problemen meer gehad. Probleem opgelost dus. Bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:05:
Nieuw geheugen gehaald en geen problemen meer gehad. Probleem opgelost dus. Bedankt voor alle hulp!
En als je dan zegt welk geheugen er nu in zit, heeft iemand anders ook nog wat aan deze info. :P

[ Voor 6% gewijzigd door pafdaddy op 20-01-2009 14:11 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist hetzelfde als ervoor (Corsair 3x1GB 1333Mhz). Er zaten slechte latjes tussen die problemen veroorzaakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
peeweeherman schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:44:
ik heb hetzelfde als de topic starter!

je moet in de bios asus expressgate uitzetten, dan gaat het goed
Dat hielp bij mij helaas niet.

Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben dat ik het board heb terug gebracht.
De Asus Rampage II extreme is echt n wereld van verschil.
Ok wat duurder, maar ik wilde geen gezeik meer, en ook niet n maand ofzo wachten op de V2 versie van de P6T deluxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluetorch002
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-12-2022
pff djeezus , misschien echt een topic opstarten voor de P6T Deluxe v1 alleen

kheb al spijt dat ik hem besteld heb.. dan betaal je je blauw en zal je blauw worden van de bsods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bluetorch002 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:24:
pff djeezus , misschien echt een topic opstarten voor de P6T Deluxe v1 alleen

kheb al spijt dat ik hem besteld heb.. dan betaal je je blauw en zal je blauw worden van de bsods
En waar baseer je dat op? Op een paar incidenten?

Om een positief geluid te geven; bij mij draait alles perfect al een aantal weken op dit bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan voor de p6t deluxe te gaan. Alleen nu ben ik wel een beetje bang dat het bij niet gaat werken. Ik neem ocz geheugen dus dit probleem heb ik dan niet? Is de p6t deluxe v2 een beetje van de fouten af of is het hetzelfde mobo zonder sas controller?

Oftopic: Heeft de asus p6t deluxe standaard een slic table in de bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36

_Arthur

blub

Phusebox schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:09:
[...]

En waar baseer je dat op? Op een paar incidenten?

Om een positief geluid te geven; bij mij draait alles perfect al een aantal weken op dit bord.
Precies. Hier nog een tevreden P6T Deluxe gebruiker. Inbouwen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluetorch002
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-12-2022
erg blij dat te hore !

dus met nieuwe bios en goed geheugen zou alles goed gaan ?
toevallig jullie DDR3 van geil 10666 ? Want die heb ik erbij besteld, em staat niet op de QVL maar corsair stond er wel op en die hadden ook probs heb ik hier gehoord .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36

_Arthur

blub

bluetorch002 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:01:
erg blij dat te hore !

dus met nieuwe bios en goed geheugen zou alles goed gaan ?
toevallig jullie DDR3 van geil 10666 ? Want die heb ik erbij besteld, em staat niet op de QVL maar corsair stond er wel op en die hadden ook probs heb ik hier gehoord .....
Bios versie hier is 1003 van 12/05/2008. Geheugen is Kingston 6x1GB DDR3 SDRAM PC10666 CL9.0 (KVR1333D3N9K3/3G).
Pagina: 1