Toon posts:

Atom moederboard met vier keer SATA

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Atom moederboard met vier keer SATA onboard.

De meest gebruikte chipset bevat al vier keer SATA maar zitten er altijd maar twee poortjes gesoldeerd. :?

Een board met twee SATA en een losse controller is niet handig omdat ik daar niet genoeg ruimte voor heb.

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:41

Verwijderd

In \[Ervaringen+discussie]Atom CPUs en (ITX) bordjes staat ook sowieso wel 1 moederbord met 4 SATA aansluitingen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, is is blijkbaar eentje, maar die is nog niet leverbaar en gigantisch duur. Ook maakt hij gebruik van de 230 + 945GC. :|

Eigenlijk zoek ik een low power board voor een zelfbouw NAS. Dus Atom N270 + 945GSE met vier keer SATA.

Een 80+ voeding erbij met vier WD eco drives en draaien maar. :*)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
PCI SATA(RAID) controller kaartje geen optie?

Verwijderd

Topicstarter
LeonM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:24:
PCI SATA(RAID) controller kaartje geen optie?
Met een grotere kast wel, maar dan heb je altijd weer het gedoe met de juiste drivers terwijl de chipset zelf al vier SATA's ondersteund.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een tweaker(rrr) gaat voor hij een topic opent zelf op zoek en meldt ook in een topicstart waar hij gezocht heeft en wat hij wel vond. Het is iets te makkelijk om te zeggen "Ik heb gezocht (echt!) maar zoeken jullie maar voor me" :o

In dit geval loopt er een topic waar deze borden uitgebreid in besproken worden. Als je het al gevonden had, wist je de stand van zaken, dus was een losse topic overbodig. En als je het niet gevonden had heb je niet op GoT gezocht.

Hoe dan ook blijkt veel te weinig eigen inzet uit dit topic, dus gaat hij dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.