Toon posts:

Toshiba Regza 37rv555d of Philips 37PFL7403

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vraag aan de kenners hier is simpel wat te nemen en waarom? Wil ' em deze week nog in huis!

Toshiba Regza 37rv555d of de Philips 37PFL7403?

Toshiba heb ik nog niet gezien, wel veelbelovende specs en een goede recentie bij ply.com.uk, veel positieve verhalen over de Philips 37PFL7403 gehoord!

Verwijderd

Pas even de titel van het topic aan wat Philips pfl7403 vs Philips pfl7403 is niet echt duidelijk en ook niet wat je wil weten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Toshiba's hebben prima panels en opzich goed beeld, maar Philips scoort meestal beter met bewegingen in het beeld. De Natural Motion van Philips doet z'n werk goed.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Oei, wat een blunder, hoe krijg ik het topic weer juist?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Door een topicreport aan te maken. (Rode knopje linksboven).

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan, maar geen reactie, probeer het nogmaals.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Willen kun je veel... Wat je je moet afvragen is of dat wel realistisch is, zeker als je nog niet zoveel hebt uitgezocht, in ieder geval blijkt dat niet uit de TS.

We hebben een mooie [FAQ] Welke TV moet ik kopen? waar je flink wat aanknopingspunten kunt vinden om zelf een keuze te kunnen maken.

Verder is je topic start wel heel erg mager, lees aub Het algemeen beleid . Op deze manier is het een echt "wat moet ik kopen" topic, en in de eerste plaatst geldt dat een tweaker die vraag eerst zelf moet proberen op te lossen.

Dus: ga eerst maar eens naar de winkel om de schermen zelf te onderzoeken, en laat dan hier je afwegingen en bevindingen weten. Dat praat makkelijker, en helpt jou ook om de plussen en minnen op papier te zetten.

En verder zijn de mods hier op tweakers gewoon vrijwilligers, en dus kun je niet verwachten dat we iedere 5 seconden op F5 zitten rammen op onze forums om te kijken of mensen een topic titel aanpassingen willen :P Soms duurt dat dus wel eens een halve dag.

[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 09-01-2009 09:28 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Waarvoor dank!

Had trouwens mijn licht al opgedaan op het forum en in voornoemd topic! Enorm nuttig, maar bleef op 2 modellen steken, vandaar de vraag. Ben er inmiddels uit, het wordt i.vm. het uiterlijk toch de Toshiba., alleen waar dat ding vandaan te halen op korte termijn, overal levertijden.
Pagina: 1