Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Standaard kun je het herhalen van geluiden helaas niet aanvinken voor zaken zoals nieuwe SMS berichten. Met hulp van Google heb ik gevonden hoe de registry aangepast kan worden, opdat het herhalen van geluid wel aangevinkt kan worden. Helaas is heb ik daarmee alleen kunnen bereiken dat het geluid herhaald wordt totdat het toetsel volledig uitgeschakeld wordt. :? Bericht gelezen of niet het geluid wordt herhaald totdat het toestel uit is.

Heeft iemand de echte oplossing?
Het knipperende led valt niet genoeg op, zeker niet wanneer het toestel in het meegeleverde hoesje zit ...

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

*knip* dit soort berichten mag in een topicreport worden gemeld

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 08-01-2009 15:17 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Hallo en welkom op Tweaker.net DutchBluesBoy!

We hebben een tweetal threads met veel informatie over en gebruikers van de HTC Touch Pro.
Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 5] is de hoofdthread, en
Het HTC Touch Diamond en/of Touch Pro problemen topic is speciaal (alleen?) voor problemen.

Misschien kan jouw vraag daar beter terechtkomen, of staat het antwoord er zelfs al tussen!

Succes met het doorlezen en zoeken! 8)

Overigens, zou je kunnen aangeven hoe en dmv. welke registeraanpassing je de verandering hebt doorgevoerd?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de links ... ik ga lezen / zoek. :*)

De aanpassingen die ik geprobeerd heb staan o.a. op:Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van PHM Registry Editor:Maar ... ;( ... het werkte dus niet. Ik heb op andere sites nog andere waarden voor in de registry gevonden, maar helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 21:14 ]