N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Ooit wel eens een printplaat horen tikken? Dat is je lees/schrijfkop die aan het tikken is. Je schijf is waarschijnlijk dood dus.
[ Voor 8% gewijzigd door Rye op 07-01-2009 17:26 ]
www.ping-win.nl
Deze vraag zal al wel beantwoord worden als je op de zoek termen "tikken hardeschijf"gaat zoeken. Dit kan twee dingen betekenen, de hardeschijf wil niet opspinnen, maar blijft het (16x) proberen of de leeskoppen tikken ergens tegen aan, vermoedelijk de platters. In beide gevallen is de hardeschijf fysiek defect.
Overigens waarom open je een nieuw topic? Dit is nergens voor nodig je had gewoon in het oude topic verder kunnen gaan. het is niet de bedoeling dat je voor elke actie een nieuw topic opend.
Overigens waarom open je een nieuw topic? Dit is nergens voor nodig je had gewoon in het oude topic verder kunnen gaan. het is niet de bedoeling dat je voor elke actie een nieuw topic opend.
[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 07-01-2009 18:13 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Mocht je die printplaat weer willen verkopen... ik heb interesse.
Wat voor maat torx-schroevendraaier heb je daarvoor gebruikt? Ik kan niet vinden welke grootte je nodig hebt. Of heb je het met ander gereedschap gedaan?
Wat voor maat torx-schroevendraaier heb je daarvoor gebruikt? Ik kan niet vinden welke grootte je nodig hebt. Of heb je het met ander gereedschap gedaan?
Joyrider, uiteraard wil ik 'm wel doorverkopen, ik heb er immers niets meer aan... Mail me op luukland@gmail
Geen idee welke maat het was, heb er één geleend van een vriend...
Geen idee welke maat het was, heb er één geleend van een vriend...
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)