Ik wil graag via VPN op het netwerk van de UU, maar de aangeboden vpn clients ondersteunen geen 64bit, en heb alleen een 64bit vista PC. Bij de cisco FAQ staat dat je in plaats daarvan de 'Any Connect' VPN client kunt gebruiken. Deze kun je downloaden als je een geregistreerde user bent. Dus ik op cisco.com een accountje geregistreerd, maar ik blijf telkens de melding krijgen: This page is only available to registered Cisco.com users with a Cisco Service Agreement.
Ik heb het nog op de uni nagevraagd, maar daar hebben ze ook geen zin om erachteraan te gaan en zeggen simpelweg dat ze geen 64bit supporten. Daar ben ik dus lekker mee genaaid. Weet iemand een alternatieve oplossing, of een workaround of andere VPN client die ik zou kunnen gebruiken?
Ik heb het nog op de uni nagevraagd, maar daar hebben ze ook geen zin om erachteraan te gaan en zeggen simpelweg dat ze geen 64bit supporten. Daar ben ik dus lekker mee genaaid. Weet iemand een alternatieve oplossing, of een workaround of andere VPN client die ik zou kunnen gebruiken?