Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

64bit Cisco VPN client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag via VPN op het netwerk van de UU, maar de aangeboden vpn clients ondersteunen geen 64bit, en heb alleen een 64bit vista PC. Bij de cisco FAQ staat dat je in plaats daarvan de 'Any Connect' VPN client kunt gebruiken. Deze kun je downloaden als je een geregistreerde user bent. Dus ik op cisco.com een accountje geregistreerd, maar ik blijf telkens de melding krijgen: This page is only available to registered Cisco.com users with a Cisco Service Agreement.

Ik heb het nog op de uni nagevraagd, maar daar hebben ze ook geen zin om erachteraan te gaan en zeggen simpelweg dat ze geen 64bit supporten. Daar ben ik dus lekker mee genaaid. Weet iemand een alternatieve oplossing, of een workaround of andere VPN client die ik zou kunnen gebruiken?

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 17:50
Hoi,

Als je (verder) had gezocht kon je dit vinden : [Vista x64 en NCP Client] VPN verbinding met TU-delft

Kort door de bocht, die cisco client wil alleen maar bij nieuwe cisco hardware, die oa. mijn universiteit niet heeft (TU Delft). Ik heb dwaarom een programma gekocht waarmee het wel wel. Kost iets van 50 euro. Werkt perfect.