Toon posts:

Dl380 G2 installatie drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb hier een Proliant DL380 G2 server staan, alleen nu wil ik er dus server 2003 op gaan installeren maar bij de installatie krijg ik de melding dat er geen schijven inzitten. via een floppy moet ik dus de juiste drivers zien te vinden! alleen ik heb er al een aantal geprobeerd maar geen een werkt! wie kan mij verder helpen?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zoek 's een SmartStart CD op.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Note: Op GoT zijn genoeg topics geweest. Je zult een XP CD moeten slipstreamen met een SATA driver mbv nLite. Meer hierover kun je vinden met google. Daarnaast zul je de drivers meoten zoeken aan de hand van de hardware die je hebt. Ook dit is wat uitzoekwerk, maar prima zelf te doen. Lees ook de Notebook FAQ waar meer te vinden is hierover. De driver kun je ook toevoegen met een floppy zoals je aangeeft. Zoek dus vooral uit welke SATA controller je aan boord hebt, dat moet prima te doen zijn met google. De fabrikant heeft deze drivers wel op de website staan.

Dit topic is gesloten.