De 305T is nu eenmaal niet dezelfde monitor als de 305T Plus. Je kan net zo goed de Dell 2405 en de nieuwe 2408 als "ongeveer" hetzelfde beschouwen, en de tests voor de 2405 dan maar als leidraad nemen. Niet nuttig dus.
Ik heb wel degelijk heel wat afgegoogled naar de 305T Plus met HDCP als hoofdinteresse, maar het leek me eerder ongewenst hier een volledige opsomming te geven van nutteloze commentaren op diverse fora, want dat bleek 99% van de resultaten te zijn. Zoals ik al in mijn post aanduidde, I'd like to get it from the horse's mouth, een eigenaar dus. Ik zal in mijn toekomstige posts proberen een samenvatting er van te geven, met misschien een paar links als voorbeeld.
De Cnet test had ik gevonden maar bleek uit weinig meer dan de specs overlopen te bestaan. De bewering dat HDCP zou werken leek eerst erg positief maar werd dan weer door anderen op verschillende fora tegengesproken. Vandaar dat ik ook hier graag rechtstreeks van een eigenaar de bevestiging zou horen.
De HardOCP "test" had ik ook al doorlopen, is weinig meer dan een serie fotootjes, en wat ben ik met "I am pretty sure this is HDCP compatible I dont have a blu ray player so I have no way to test this out,". Zo kan ik het ook, zelfs zonder de monitor in bezit te hebben
Mijn excuses dus voor het te weinig listen van links, maar zoals je nu zelf wel hebt gemerkt, is er niets nuttigs tussen. Ik kan dus enkel hopen dat er hier iemand deze monitor in bezit heeft.
Overigens ben ik het helemaal met je eens dat de beste oplossing het zelf bekijken is. Alleen: ben jij al een handelaar tegengekomen die een 30" in stock heeft en wil uitpakken om eventuele klanten te laten testen? Hier in Belgie ben ik er in ieder geval nog geen enkele tegen het lijf gelopen, in tegendeel, je kan er bij de meeste winkels zelfs geen op bestelling krijgen... "24 inch is toch meer dan genoeg meneer!"
Ik moet dus wel "blind" kopen via internet, maar hoop dus het risico wat te beperken door hier even te informeren.
ShiroNeko