Foutloos correct ABN is iets anders dan een andere taal.Qwerty-273 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:19:
[...]
Tja strenge regels? Iedereen moet dan in ABN posten, wanneer er één of meerdere gramatica/spellingsfouten instaan krijg je gelijk een IP ban?
Het hele probleem is consequent zijn.Daarnaast is er over deze user heust wel overleg geweest - of a. de user niet in NL kan posten, b. of zijn posts wel toegevoegdewaarde hebben, en c. dat men gewoon in NL kan antwoorden en de user dit ook snapt. En er zal altijd wel even naar gekeken worden. Dus het hele probleem?
Mag ik ook een topic in het Engels starten? En mijn Engelse buurman?*
En hoe zit het met de Tweakers die geen Engels kunnen? Deze worden zo weer buitenspel gezet.
Daarbij lijkt het me een kleine moeite voor de user om de Engelse tekst even door Babelfish te jassen.
Maar vooral het consequent voeren van regels naar buiten toe wordt hier gebroken, waardoor, zeker voor nieuwe gebruikers, onduidelijk is wat wel of niet mag. En dan is het natuurlijk niet alleen de voertaal, maar regels in het algemeen.
* Nee, echt, ik heb een Engelse buurman die Nederlands kan spreken en alles, maar qua schrijven de taal niet helemaal machtig is.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-01-2009 10:45 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu