Afgelopen weekend mijn zolder eens opgeruimd en daarbij een doos met ~20 CD's en ~200 diskettes gevonden (voor de jongere lezers onder ons, dat zijn deze dingen
):

Nu wilde ik de doos eerst ongezien weggooien maar toch maar eens wat doosjes geopend en in de PC gestoken, slecht idee!
Ondanks dat de meeste diskettes zo'n 10 tot 15 geleden voor het laatst gebruikt zijn, lijken de meeste het nog gewoon te doen. Op deze diskettes staan enkele OS'en (MSDOS 6.21, win 1.03 (origineel 3 disks)
en win 3.11) maar het grootste deel bevat spellen, waarvan de naam alleen al een glimlach op mijn gezicht toverde
.
Kings Quest I en II
Police Quest I en II
Leisure suit Larry !
Outrun
Hostages
Airborne rangers
Barbarian
Hostages
Crazy Cars 3
Low Blow
Testdrive 2 (.2)
Operation Wolf
Tornado
F29 retalliator
F19
F117
F14
Falcon
Raptor
Eagle's nest
Dawn Patrol
Wolvenstein 3D
Dune 2
Overkill
DesertStrike
Prince of Persia
Doom I en II
Christmas Lemmings (origineel)
Op CD staan
Jazz Jackrabbit 2
Freespace
Warbirds 2.01
F22 Raptor
Motorhead
Redlone Racer
Snappy
Perfect GrandPrix
Sommige spellen zijn op abandonware sites [mbr]en die URL's zijn hier niet handig omdat daar weinig legaals aan is
[/mbr]

Nu wilde ik de doos eerst ongezien weggooien maar toch maar eens wat doosjes geopend en in de PC gestoken, slecht idee!
Ondanks dat de meeste diskettes zo'n 10 tot 15 geleden voor het laatst gebruikt zijn, lijken de meeste het nog gewoon te doen. Op deze diskettes staan enkele OS'en (MSDOS 6.21, win 1.03 (origineel 3 disks)
Kings Quest I en II
Police Quest I en II
Leisure suit Larry !
Outrun
Hostages
Airborne rangers
Barbarian
Hostages
Crazy Cars 3
Low Blow
Testdrive 2 (.2)
Operation Wolf
Tornado
F29 retalliator
F19
F117
F14
Falcon
Raptor
Eagle's nest
Dawn Patrol
Wolvenstein 3D
Dune 2
Overkill
DesertStrike
Prince of Persia
Doom I en II
Christmas Lemmings (origineel)
Op CD staan
Jazz Jackrabbit 2
Freespace
Warbirds 2.01
F22 Raptor
Motorhead
Redlone Racer
Snappy
Perfect GrandPrix
Sommige spellen zijn op abandonware sites [mbr]en die URL's zijn hier niet handig omdat daar weinig legaals aan is
offtopic:
Modjes: mocht dit topic niet mogen, alvast mijn excuses. Stuur maar een DM dan zal ik de post aanpassen
Modjes: mocht dit topic niet mogen, alvast mijn excuses. Stuur maar een DM dan zal ik de post aanpassen
[ Voor 10% gewijzigd door Frentik op 05-01-2009 20:47 . Reden: links weggeknipt. ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel