Prcessor Packard Bell Easynote SB88-P-019.

Pagina: 1
Acties:

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo,

Misschien echt een domme vraag maar ik stel hem toch:

Ik heb een Packard Bell Easynote SB88-P-019 van nog geen jaar oud met de volgende specificaties mbt de processor: 1,66 GHz Intel Core 2 Duo-processor T5450.

Zo zie ik reglmatig minimale systeem eisen voorbij komen van games op de pc, zoals vandaag bijvoorbeeld van The Sims 3: Laptop: CPU Pentium IV 2.4 Ghz (www.gamed.nl).

Voldoet mijn laptop niet aan de minimale eisen of juist wel omdat het een duo core processor is?

Graag wat uitleg als het mogelijk is.

Marco

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is zo'n c2d ding een stuk sneller dan een P4 2.4Ghz. Ligt er wel een beetje aan of de applicatie/game een beetje goed omgaat met 2 cores.

zie ook: Snelheid Core 2 Duo vs P4 met slechts één process

[ Voor 21% gewijzigd door Noork op 05-01-2009 18:46 ]

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ok bedankt voor je reactie.

Ik ben geen pc leek maar dit wist ik echt ff niet. Normaal game ik op mijn consoles maar wil nu toch graag World of Warcraft en The Sims 3 (als deze uit is) gaan spelen. En ik zag de minimale eisen en dacht ff dat mijn laptop niet zou voldoen....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Om er zeker van te zijn kun je benchmarks zoeken, maar ga er sowieso van uit dat een beetje C2D een P4 alle hoeken van de kamer laat zien.

Verwijderd

Een Core 2 Duo is bijna twee keer zo snel als een Pentium 4 op gelijke snelheid. (Applicatie afhankelijk)
En aangezien jouw CPU ook nog een dualcore is kan die met de juiste applicaties bijna nog eens 2 keer zo snel zijn. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 19:16 ]