Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook2k7] waar staan de datafiles

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
Ik heb een irritant probleempje met Outlook 2007, na wat gepruts toch maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd, juist hij heeft gewoon de instellingen onthouden en dat wil ik niet ! want er is namelijk een exchange server ingesteld die niet bestaat, maar ik kan deze met geen mogelijkheid verwijderen!.

als ik office deinstalleer dan kan ik als het goed is ergens de datafiles weggooien maar ik kan ze nergens vinden }:O

het gaat om windows vista dus het zou ergens in appdata moeten staan lijkt me maar daar staat geen office in!,
iemand die weet waar het wel staat?

same problem

catch22's topic

[ Voor 8% gewijzigd door Reloader op 05-01-2009 14:26 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

In je Control Panel onder Mail zou je de instellingen/account moeten kunnen verwijderen

https://powershellisfun.com

• Reloader
dat lukt dus niet :(

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Foutmeldingen o.i.d? Als je de datafiles niet zo kan vinden, dan zou je kunnen kijken op http://www.slipstick.com/config/backup2007.asp

Verwijderd

iets meer inspanning graag!
in windows verkenner optie aanvinken om verborgen bestanden zichtbaar te maken en dan zoeken op pst bestanden. zie Outlook 2007 File Locations voor een volledige uitleg.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je overigens direct het pad intyped: %localappdata%\microsoft\outlook zou je er ook bij moeten kunnen, zonder verborgen bestanden aan te zetten... afaik zijn de files zelf niet verborgen...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Reloader
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:40:
iets meer inspanning graag!
in windows verkenner optie aanvinken om verborgen bestanden zichtbaar te maken en dan zoeken op pst bestanden. zie Outlook 2007 File Locations voor een volledige uitleg.
al gedaan, standaard bij mij daarom niet vermeld

als ik zoek op pst 's vind hij niks

maar, als ik office helemaal verwijder en dan opnieuw installeer onthoud hij mijn instellingen :S dat wil ik niet!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Oooooh het gaat om je instellingen, die staan eerder in het register onder HKCU\software\Microsoft\office\12 ofzo :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Reloader
damn dat had ik zelf moetn bedenken dat dat register sleutels waren |:(

anyway heb het probleem op kunnen lossen door: outlook eraf te gooien, en alle files in appdata/office/outlook te verwijderen.

nu heb ik het volgende probleem alweer 8)7 ELKE keer als ik outlook opstart duurt het een uur, omdat hij elke keer begint met "Microsoft office word nu geconfigureerd" hij begint dus elke keer opnieuw met standaard instellingen wegschrijven ofzo?

vind het een beetje raar, en het heeft ook iets van doen met de kerio outlook connector want als ik deze verwijder dan werkt outlook (maar kan k niet mailen/calenderen)

• Reloader
hoe kan ik office verwijderen, maar dan dat ook echt alles weg is (dus met een schone lei beginnen)

(geen format C:/ O-) )

is er iets zoals symantec de removal tool heeft

[ Voor 16% gewijzigd door Reloader op 08-01-2009 10:33 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Reloader schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:11:
damn dat had ik zelf moetn bedenken dat dat register sleutels waren |:(

anyway heb het probleem op kunnen lossen door: outlook eraf te gooien, en alle files in appdata/office/outlook te verwijderen.

nu heb ik het volgende probleem alweer 8)7 ELKE keer als ik outlook opstart duurt het een uur, omdat hij elke keer begint met "Microsoft office word nu geconfigureerd" hij begint dus elke keer opnieuw met standaard instellingen wegschrijven ofzo?

vind het een beetje raar, en het heeft ook iets van doen met de kerio outlook connector want als ik deze verwijder dan werkt outlook (maar kan k niet mailen/calenderen)
Heb hetzelfde probleem gehad met de Kerio Outlook Connector, heb je wel de juiste versie ervan die geschikt is voor Outlook2007? Eventueel support van Kerio vragen en in hun Knowledge base kijken...

• Reloader
ja versie is goed, tneminste er is maar een versie van de 6.5.0 patch 1

heb jij het wel opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door Reloader op 08-01-2009 12:16 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Reloader schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:16:
ja versie is goed, tneminste er is maar een versie van de 6.5.0 patch 1

heb jij het wel opgelost?
Volgens mij niet, bleef buggy en uiteindelijk was ik overgegaan naar Exchange 2003 thuis :) Doe ik nu ook niet meer trouwens, pc moet altijd aanstaan enzo om mijn mail binnen te krijgen op mijn mobiel, en gebruik nu gmail i.c.m nuevasync voor calendar/contacts en IMAP voor mail...

Pagina: 1