[OUTLOOK] Exchange user verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:39
Mijn collega heeft een beetje lopen klooien op mijn werk-pc en nu zijn er een aantal instellingen fubar.

Nu is er een emailaccount in outlook die 'Microsoft Exchange' heet, met daarbij een gegevensbestand. Als ik die emailaccount wil verwijderen, krijg ik de melding.
Dit Outlook-gegevensbestand kunt u niet verwijderen. Er worden configuratiegegevens uit dit bestand gekopieerd naar het nieuwe standaardgegevensbestand. U kunt het bestand verwijderen als deze gegevens zijn gekopieerd.
Heel handig, want nu krijg ik om de haverklap een inlogscherm voor de Exchangeserver waarop ik dus niet wil inloggen. Wat wordt er bedoeld met deze foutmelding en wat kan ik er aan doen? Dat kopieren van de gegevens is automatisch neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ik zou zeggen, schakel de systeembeheerder in :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hebben wij niet. We zijn een klein bedrijf zonder systeembeheerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ook :+
Het gaat over OL, dus CSA=>OFF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 15:30
Kan die "fijne" collega niet herstellen wat hij vernaggeld heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee. Daar gaat het ook niet om. Hij heeft dat niet express gedaan en het moet gewoon even klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 15:30
Het vervelende is natuurlijk wel dat wij ook niet weten hoe bij jouw de mail stond ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb de andere accounts er wel bij in nu, alleen vraagt hij nu constant om de login van de exchange-server, maar daar wil ik dus niet op inloggen. Het enige probleem is dan ook dat dat exchange-account niet weg wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:23
418O2 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:14:
Ik heb de andere accounts er wel bij in nu, alleen vraagt hij nu constant om de login van de exchange-server, maar daar wil ik dus niet op inloggen. Het enige probleem is dan ook dat dat exchange-account niet weg wil...
Waarschijnlijk kan je een aantal dingen proberen

- Controleer de settings van een colega en vergelijk deze met die van jou
- Staat vinkje aan bij remember password.
- Reset je password in de AD

Je moet wel inloggen op Exchange anders krijg je geen mail :) Normaal gaat dat via de AD. Dus ik denk als je via de AD je password resten deze sync met

[ Voor 12% gewijzigd door To_Tall op 31-03-2008 12:32 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 23:14

Urk

To_Tall schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:47:
[...]
- Reset je password in de AD
Hij weet waarschijnlijk niet wat jij bedoeld met AD :P, dit staat dus voor Active Directory (ofwel zoeken naar Active Directory Users and Computers op de server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja dat weet ik wel (heb een hele nuttige kuch kuch MBO ICT opleiding gedaan).

Maar we kunnen mail binnenhalen via pop of de exchangeserver, ik werk nog via de pop. Ik ben op het moment vrij ziek (al 2 weken keelonsteking, op de dag van de OP een ochtendje proberen maar het wakkerde weer aan). Als ik weer beter ben ga ik er even naar kijken.
Pagina: 1